sobota 1. januára 2022

P.F. 2022

Vitajte u mňa! Ďakujem za každý komentár v minulom roku (34 príspevkov)! 


Všetkým mojim čitateľkám a čitateľom prajem pevné zdravie na tele i na duši!



Tento fotopozdrav na dnešný deň som si pripravila už v lete pri vytáčaní medu. Znamená to teda, že je sladučký ako ten med, ktorý sa ukrýva v zaviečkovanom pláste :-)

Kto ma sleduje, ten vie, že manžel bol včelár celým svojim telom i dušou. O svojej záľube písal blog, možete si pozrieť TU. Ja som sa bližšie o včelárstvo nezaujímala, len som občas trávila pri ňom voľné chvíľky. Po jeho odchode navždy sa začala o včielky starať Mirka (z rodiny) za pomoci manželového kamaráta Dušana a svojho deda. Ale ono to je záľuba vyžadujúca veľa času a toho Mirka moc nemala. Včielky nakoniec ostali mne.

Ostala mi jedna rodina, ktorá vyžila len vďaka Dušanovi a možno mojim srdcervúcim príhovorom. To najkrajšie - vytáčanie medu zostalo na mne. Tento rok som vytočila 16 kg medu v biokvalite, rok predtým len 9 kg. Včielky asi dali na moje vzlyky :-)

Pozdravujem manžela:


Snáď by bol na mňa pyšný :-)


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času! Nech sa vám darí a zostaňte zdraví!

Daniela!






6 komentárov:

  1. Happy New Year! I am sure Milan is proud of the honey produced. Have a healthy and happy 2022

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka,
    aj ja Ti prajem šťastný Nový rok, hlavne veľa zdravia a nech je krajší a lepší ako ten predchádzajúci!
    Máš môj obdiv, ako to s včielkami zvládaš a oni sa Ti za to štedro odmenili :-)
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Τι ωραία ασχολία η μελισσικομική !!!
    Καλή χρονιά με υγεία και καλοφάγωτο το μέλι !!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danielko,můj obdiv,že jsi převzala velké hobby tvého manžela.Tvoje přání je originální a krásné.
    Přeji Tobě i rodině pevné zdraví v roce 2022 ☺

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dani, přeji Ti vše nejlepší a hlavně hodně zdravíčka .
    Velmi Tě obdivuji, že jsi převzala starost o včelky. Manžel by na Tebe byl pyšný a včelky se Ti odměnili !!!
    Měj se krásně.

    OdpovedaťOdstrániť