streda 7. septembra 2022

Koniec uhorkovej sezóny :-)

Vitajte u mňa! Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Vyšívala som oveľa menej, užívala som si leto s mojimi deťmi. Tri deti a jeden vnuk sa mi doma prestriedali, štvrté dieťa doma nebolo už vyše 3 roky. Je mi to ľúto, ale nič s tým neurobím :-(

Najskôr Zelený dom:



Takže, podľa názvu príspevku: skončila som s uhorkovou sezónou a opäť začnem vyšívať, šiť a štrikovať. A že aj reálne mám po uhorkovej sezóne, to dokazuje moja posledná úroda:


Urobila som aj štiplavý červený zber :-)




Začala sa aj škola, opäť v nej nebudem chýbať :-), zostalo mi dokonca až 9 hodín za týždeň :-) Trikrát v týždni budem mať kontakt s mladými kolegyňami a ešte mladšími žiakmi. Milujem to tam :-)

Dorobím výšivku a začnem štrikovať. Vlnu mám už prichystanú, ručičky navnadené, v hlave víria postupy, tešte sa!

Čo čítam:


Aká je to kniha? Podľa mňa celkom dobré čítanie, len dosť nereálne. Myslím si, že dôchodky v Česku sú len o málo vyššie ako u nás a dôchodkyňa, čo ako zdravá a krásna, nemá na to, aby sa perfektne obliekala a aj dvakrát v roku išla na dovolenku, čo i len domácu. Súdim podľa seba :-)

Nakoniec čaj:

dostala som od Maxíka:




keďže čaj z jablkových šupiek sa mi zdal príliž slabý,
pridala som ich k tomuto bylinkovému čaju, dobre som urobila :-)




Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času.  Nech sa vám darí a zostaňte zdraví!

Daniela


8 komentárov:

  1. Dani, výšivka Ti pěkně pokračuje. A radost Ti dělá i pracovní úvazek ve škole. Obdivuji pěkné papričky. Určitě pěkně pálí. Na konci Tvého příspěvku se vždy těším na " čajový obřad ". Pěkné babí léto přeje Marie.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Výšivka bude krásna! Som zvedavá, aký rámik k tomu vyberieš?
    Prajem pekné dni neskorého leta! Pá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je prima, že můžeš alespoň na pár hodin zase do školy mezi mladé kolegy a žáky. Je to příjemná změna. Úroda se vydařila a pálivé papričky by ocenil můj muž. Od M. Mlynářové jsem četla více knih a většinou jsem se bavila. Měj se hezky, zdravím 😀

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danka,
    mala si peknú úrodu uhoriek, my sme ich tento rok ani nezasadili.... a tie čili, to by bolo niečo pre mňa :-)
    Teším sa s Tebou, že budeš stále medzi žiakmi a nie sama zatvorená doma.
    Maxík vybral zaujímavý čaj, ja si občas varím čisto rozmarínový.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj, Danka,
    léto je pryč a je dobře, že jsi měla tolik návštěv, i vnuk Tě potěšil, i na výletě jste byli. Škola je pro Tebe asi impulsem, 9tihodinový úvazek je akorát pro Tebe, abys tam nemusela jezdit každý den. Přítomnost kolegů a pobyt ve třídách Tě nabije energií, tak přeji, abys byla hlavně zdravá. Výšivka se rýsuje, není třeba spěchat.
    Měj se dobře. ☺

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Καλή δύναμη για το υπόλοιπο κέντημα !!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Danielko,rozumím,že jsi byla nadšená,když přijeli skoro všichni.Taky jsem tady měla všechny děti,vnuky i pravnuky v tuto sobotu.Byla jsem táááák šťastná.Jen jedna vnučka nemohla přijet,"chytila" Kovida.Moc mně to mrzelo.Hlavně aby byla brzy(a bez následků)zdravá.
    Včera tady byl znovu nejmladší syn.Přivezl mi vypěstováné dary jejich zahrady. Okurky jsou tak velikánské,že se mi pomalu nevejdou do lednice.Nikdy bych nevěřila, že se dají v tomto kraji melouny(byl slaďoučký)
    Přeji nádherné dny při ruční práci i ve škole ☺ ☺ ☺

    OdpovedaťOdstrániť