sobota 17. septembra 2022

Zahrievanie sa :-)

Vitajte u mňa! Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Výšivku mám hotovú, vyžehlenú, ale k sklenárovi zatiaľ nepôjde. Rozhodla som sa, že k nemu pôjdem s viacerými, nie po jednej. No, ak vydržím, tak teda s dvomi :-)






Štrikujem zo starých a staronových vĺn z kufra, teda hlavne recyklujem. Našla som aj nové 100g pradienko spred takmer tridsiatich rokov s cenou 28, zrejme už korún slovenských:


Pre mladšie čitateľky, ktoré už nepamätujú zmotávanie, mám super foto:


Zatiaľ takto:





čo to bude, keď to bude?

Na Orave je už chladno. V rámci šetrenia energiami vzhľadom na krízu som si naplánovala, že ústredné kúrenie do konca septembra nepustím. Ale ako tu obsedieť? Ono sa to ľahko hovorí politikom: znížte si teplotu v byte na 17 - 18°C! Neviem, či aj oni si tak nastavia svoje termostaty, lebo tak vám poviem, mám tu 18°C a sedieť pri čítaní či ručnej práci sa veru nedá. Našťastie mám v kuchyni bahríkovú pec a tak si kúrim aspoň v jednej miestnosti:


A myseľ sa mi trocha ohreje pri pohľade na foto letnej kytičky z jasenovského chotára:





Včera som sa bola prejsť jarmokom v meste. Po dvoch pandemických rokoch, kedy jarmoky neboli, ma to lákalo, ale sklamalo. Nič zaujímavé, ba podľa mňa biedne :-(

Tak, ako kedysi s manželom, aj včera som na jeho počesť zaparkovala v cukrárni:

tiež sklamanie: šľahačka v káve kyslastá, kremeš ako umelý, tak až o rok, polepšite sa!

Doma som to ukončila síce bez čaju, ale dobre:


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času.  Nech sa vám darí a zostaňte zdraví!

Daniela

4 komentáre:

  1. Občas si treba dať aj niečo iné, ako čajík :-) trochu zahrialo :-)
    Aj mne je zima sedieť a to mi teplomer ukazuje 23°C, nekúri sa zatiaľ, ale vonku je 16°aj kúštik. Väčšinou som zabalená v deke.
    Tie trhy už nie sú čo kedysi :-( Tak sa mi zdá, že to je všade tak. Tiež som sa rada prešla, aj keď som nič nekúpila.
    Som zvedavá akej farby vyberieš rámik a čo ešte pekné vyšiješ. "Anna" bude pekný obrázok.
    Príjemné jesenné dni prajem♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka,
    výšivka je nádherná, si ma navnadila, asi si ju budem musieť vyšiť aj ja, našla si predlohu na Pin.......e?
    Kytička je krásna, trošku mi pripomína tú, čo sme Ti raz s Kubkom natrhali :-)
    Trhy - tam som nebola niekoľko rokov.
    Aj u nás už je chladno a väčšinou prší, ale ešte nekúrime.
    Páááá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ano,Danielko,kupovávala jsem haldy vlny z VLNAPU.Dokonce vlna pro dětské oblečení stála 17,50Kčs.Tvoje vyšívka je nádherná. Já nevím,pokoušela jsem se o křížkovou vyšívku-nějak se mi nedaří.Přitom mám několik větších obrazů,které jsem bez problémů vyšila.Teď jsem vyšívala Richelieu(i větší dečky na konferenčí stolky).
    Přeji Ti nádherné dny.Snad nezmrznem! Pá Eva ♥ ♥ ♥

    OdpovedaťOdstrániť