utorok 27. septembra 2022

Nenavyberám si, skrachujem :-(

Vitajte u mňa! Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Už druhý týždeň denne prší. Počasie nemá ohľad ani na energetickú krízu a poriadne sa ochladilo. Mám hlavu v smútku, lebo mám objednané tepelné čerpadlo a teraz ani neviem, či si ho budem môcť dovoliť používať pri vysokej cene elektrickej energie. 

Ale nenavyberám si. Včera došli regionálne noviny plné reklám a ponúk, medzi nimi iba jedna s peletkami. Nuž, ale tá cena! 570 € za tonu! Za vykurovacie obdobie, ktoré na Orave trvá 10 mesiacov, spotrebujem 6 ton. Z toho vyplýva, že 6 mesiacov v roku nebudem môcť ani jesť, lebo celý dôchodok pôjde na peletky, elektrinu, vodu, internet a TV. To, čo si privyrobím v škole na pracovnú dohodu, bude na benzín a lieky. 

Ak niekto z mojich čitateľov vie poradiť, ako na vec, som samé ucho :-)

Aby sa človek nedostal na psychiatriu, musí si v hlave upratať sám po svojom. Znamená to asi toľko, že treba robiť to, čo nás baví. Mojim šťastím je, že to dokážem :-)

Takže vyšívam:


a šijem:


a svoje dielo fotím:








a teším sa s kytičkou:



a čítam:


a niečo si uvarím, kým mám za čo:








a večer, keď si väčšina sadne k telvíznym správam, idem na prechádzku :-)



Aj dnešný čaj bude spojený s jedením:



Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času.  Nech sa vám darí a zostaňte zdraví na tele i na duši!

Daniela




5 komentárov:

  1. Πολύ ωραίο το κέντημα και όλες οι φωτογραφίες !!!!
    Κι εδώ στην Ελλάδα τα ίδια προβλήματα έχουμε.....

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásny domček aj vankúšik si stvorila, taký hrejivý♥ a nádherne si ho nafotila!
    Máš krásny kvetináč k nemu.
    Aj fotky z prechádzky sú krásne a to jedlo perfektne naservírované, to hneď inak chutí :-) Hneď by som si dala :-)
    Prajem príjemné chvíle k dnešnému čaju!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Radit neumím.Je to strašné,co se na nás žene.
    Polštářek je nádherný.
    Danielko,přeji Ti klidné dny ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Superbe j'aime beaucoup la broderie, décoration,et les repas!
    Ici en France c'est pareil ,nous sommes retraités et beaucoup de mal à vivre tous les jours hélas.
    Bonne continuation
    Amicalement

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dani, opět krásné vyšívání. Určitě alespoň to Ti dělá radost. A Tvé obavy o budoucnost chápu. Jsem na tom podobně. Marie

    OdpovedaťOdstrániť