utorok 4. októbra 2022

Dvojičky :-)

Vitajte u mňa! Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Vyšila som hneď dva rovnaké jesenné motívy, ušila z nich malé vankúšiky, jeden z nich hneď aj podarovala Zuzke. Ten môj si trocha viac zapózoval :-)

dvojičky :-)















V malých jesenných pokračujem, takže o pár dní bude ďalší.

Zuzka bola v lete na dovolenke v Egypte a doniesla si odtiaľ čaj oolong s príchuťou fíg. Nuž, a preto, že vedela, že mne taký čaj urobí radosť, podelila sa so mnou. Ja som si ho dala do škatuľky, ktorú som dostala od druhej kolegyne, od Janky. Myslia tie moje kolegyne na čajovú maniačku, však?




Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času.  Nech sa vám darí a zostaňte zdraví!

Daniela

6 komentárov:

  1. Τι όμορφα τα φθινοπωρινά σου .... Μπράβο !!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne sú tie vankúšiky, také žiarivé, veselé :-) Ten Tvoj si fakt krásne zapózoval, nádherné fotografie vznikli.
    Prajem pokojné chvíle pri dnešnom čaji♥ :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danielka krásne vankúšiky! Pekná jesenná dekorácia...pa, pekné dni prajem Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  4. What a nice post:) thanks for your sharing...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Восхитительные подушечки! Красиво и уютно! Очаровательная Осень!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danka,
    páčia si mi Tvoje jesenné vankúšiky :-) Musím už aj ja noečo vyšiť jesenné.
    A tie fotky sú nádherné, tie hory a pavučina sú naj.
    Zátišie s tekvicami a výšivkami je super.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť