streda 19. októbra 2022

Vyšité dva, ušité tri

Vitajte u mňa! Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Žeby sa mi podarilo z posledných dvoch vyšívaných jesenných motívov ušiť tri nové vankúšiky? Ach joj, nie som žiadna čarodejnica. To som len vytiahla jeden jesenný motív z minulého roka, vyšitý, ale neušitý :-)
























Babie leto je tu a mne sa fotí jedna radosť. Užívam si teplo lúčov, lebo doma mám len niečo nad 18°C, energetická kríza robí svoje. V pondelok som bola nadšená, lebo aj u nás vystúpila teplota na toto ročné obdobie nezvyčajne vysoko:


Včera teplota klesla o 2 stupne a od dnes by sa malo ochladzovať rýchlejšie. Idú ťažké čierne mraky, takže sa môže každú chvíľu rozpršať. Jeseň ...

V nedeľu som si natlačila kapustu do súdka. Po svojom - už hotovú, vykysnutú, kúpenú v obchode. Odporúčam, cenovo to v akcii výjde rovnako, alebo aj menej, ako keby som robila pekne z gruntu, z čerstvých hlávok kapusty :-)

dobre vytlačiť púvodnú vodu, lebo pre mňa je moc slaná a aj nepríjemne kyslá

do súdka dať na spodok plátky cvikle a rascu,
potom kýblik kapusty, na ňu opäť cviklu a rascu, atď.

zaliať čistou studenou vodou

dobre pritlačiť tanierikom hore dnom a zaťažiť skalkou (tá má roky, už dlho slúži)
 a uzavrieť vrchnákom, do priehlbinky naliať trocha vody :-)

Mám nový čaj, kúpil mi Miško v pražiarni kávy v Martine. On je milovník kávy, ja čaju. V obchodíku spojenom s kaviarničkou predávajú, ba aj pripravujú, aj čaje, teda dva v jednom, kaviarnička s čajovničkou :-)





Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času.  Nech sa vám darí a zostaňte zdraví na tele i na duši!

Daniela




4 komentáre:

  1. Danka,
    krásne vankúšiky, pekne si ich nafotila, veľmi sa mi páči ten motív s tekvicou :-)
    A čajík vyzerá výborne.
    Kapustu tiež kupujem hotovú, ale nedávam ju do súdka.
    Babie leto pomaly končí, dnes bol u nás silný vietor, až ma z neho rozboleli uši...
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Πολύ όμορφα μαξιλάρια !!!!!
    Μπράβο !!!!!

    OdpovedaťOdstrániť