utorok 11. októbra 2022

Jeseň je tu

Vitajte u mňa! Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Ďalší malý jesenný motívček:


Minulý týždeň som strávila v spoločnosti Miška a Maxíka. Vynahradili mi letný týždeň, o ktorý si museli skrátiť dovolenku pre predchádzajúcu Maxíkovú pozitivitu na kovid. A zapracoval zákon schválnosti. Týždeň pred dohodnutým októbrovým termínom bol pozitívny Miško. Našťastie obaja to prežili v pohode. 

Nuž, a ako vyšívať a venovať sa chlapcom? To nejde, ale moje ruky si prácu pýtali. Vymyslela som si štrikovanie:

vyskytla sa chyba vo vzorke, zistila som to hneď,
ale nechala som ju, nebude prekážať :-)

 A čo to bude, keď to bude, prezradím nabudúce. Tešte sa, bude to smiech cez slzy :-(

A že už je naozaj jeseň v plnom prúde, tu je dôkaz:


















Na záver nebude čaj. Boli sme na kávičke:



Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času.  Nech sa vám darí a zostaňte zdraví na tele i na duši!

Daniela


7 komentárov:

  1. Danielka, krásne jesenné fotky...a teším sa na to čo to bude keď to bude .)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Daniela, si neúnavná, ako včelička. Krásne práce máš. Jesenná príroda je prekrásna.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danielko,fotky krajinky okolo tebe jsou překrásné.Kafíčko jsem právě dopila.
    Já jsem teď háčkovala pytlíky na ořechy.Měla jsem tady zbytky chemlonu a "Sněhurky"...jsem ráda,že se jí to líbilo.
    Přikupovali pozemek,kde byl i starý ořešák. Letos má tolik ořechů...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherné fotografie, jedna krajšia ako druhá aj výšivka je pekná!
    Prajem nádherné dni♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tie fotky sú nádherné. Jeseň u Vás má ozaj bohémsku náturu. Tie farby sú nádherné. (Ja sa vždy aj tak egoisticky teším, že som sa narodila v takom krásnom ročnom období, čo je ako maliarske plátno, vonia vínom i hroznom a chladí kvapkami z pavučiniek medzi plotmi, no zároveň hreje kávou, či čajom) :) A nebudú to pletené papučky? Tie sa mi vždy u Vás ohromne páčili. :) Podľa mňa, malinká chybička (ak tam nhodou je, ja ju nevidím) sa pri tom hrejivom pocite v nich úplne stratí. :) A vyšívaná jeseň je pieseň v paname. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jsem tu pořád a čtu a těším se z tvé aktivity a krásných fotek, jen nereaguji, já teď nějak nikde a nikomu, hihihi...tak zase u příštího příspěvku pa...Milada

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj, Danka,
    jeseň je pěkná, jen letos u nás to počasí nepřipomíná "babí léto", ako sa u nás hovorí ☺. Fotky jsou krásné a možná se budu opakovat, ale Ty vlastně pořád žiješ "na dovolenke". 😎

    OdpovedaťOdstrániť