nedeľa 30. októbra 2022

Babie leto

Vitajte u mňa! Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku! 

K môjmu termoforu sa vrátim. Odovedám na otázku: ako dlho vydrží termofor pod perinou teplý? Nuž, je to skvelý termofor, vydrží dodávať teplo do rána, teda asi 6 hodín, čo mne úplne stačí. 

Tiež mám poznámku k termoforu z obchodu. Je to gumová klasika, ktorú keď naplníte vriacou vodou, príšerne zapácha po gume. Viem to, pretože som si kedysi dva také termofory kúpila na ohrev nôch pri vyšívaní. No, a keď sa pomaly zápach vytrácal, čomu som sa tešila, začal púšťať vodu, teda sa stal nepoužitelný :-(

Po niekoľkých malých jesenných motívoch sa púšťam do niečoho väčšieho:


Je koniec októbra a stále sa teším z krásneho babieho leta:



ozimine sa darí :-)












A stále kvitnú kvietky, ba dokonca rodí malinčie:



malina dvojička :-)


kapusta štvorička :-)

V piatok som bola s Lenkou na cintoríne v Istebnom:


A čo čítam?


Včerajší čaj bol vo volebnej miestnosti, bola som členkou volebnej komisie:


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času.  Nech sa vám darí a zostaňte zdraví na tele i na duši!

Daniela

3 komentáre:

  1. Danka,
    vďaka za odpoveď na moju otázku :-) Tiež sme kedysi dávno mali termofor a hrozne páchol po gume... ale ten Tvoj je super.
    Teším sa na výšivku.
    Verím, že si si čaj užila i vo volebnej miestnosti, ja ležím už niekoľko dní, žiaľ, ani voliť som nebola, mám covid...
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Výšivka bude istotne obrázok :-)
    Taký smradľavý termofor sme mali aj my, tento Tvoj je skvelý nápad!
    Pekné fotky a malina dvojička určite chutila :-)
    Dobrú chuť k dnešnému čaju prajem ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ωραίες φωτογραφίες !!!!!
    Καλό μήνα !!

    OdpovedaťOdstrániť