pondelok 8. mája 2023

Po dlhom čase (3 mesiace) som tu zas :-)

Vitajte u mňa na blogu! 

Neviem ako vám, ale mne čas letí veľmi rýchlo. Len pred chvíľou bola tuhá zima a už máme jar v plnom prúde. Všetko rastie, zelená sa, vtáčatá každé ráno čvirikajú, spať nedajú, tak mi len treba dúfať, že aj môj blog sa už prebúdza zo zimnej letargie :-)

Najskôr moja vianočná práca dokončená tesne pred Veľkou nocou:


A ako som sa prinútila dokončiť to? Nuž jednoducho: ak chcem začať vítať jar, musím sa rozlúčiť so zimou. Neznášam totiž nový začiatok, ak nemám ukončenú starú prácu. Aspoň na niečo je taká vlastnosť dobrá :-)

A tak som mohla pozdraviť jar:








Ešte vo februári som džemovala:

pomarančový

kivi


 Marcový Deň učiteľov s kvietkom:



Tieto mi na schodoch vydržali jeden deň. Noc bola mrazivá :-(


A dožila som sa tepla bez práce! Konečne mi 17. marca spustili tepelné čerpadlo. Ovládať sa dá cez internet. Dnes mal výpadok a potom prišiel email, že bola chyba 801. Bože, viem, že žijem v 21. storočí :-)


toľko techniky, to keby videl môj manžel

Mám dve alternatívy: peletkový kotol, tepelné čerpadlo. Vraj čerpadlo do -17°C až -20°C, pri väčších mrazoch peletky. To vyskúšam budúcu zimu.

Kniha, ktorú odporúčam prečítať. Aj som si poplakala :-)





Nakoniec retro šálka s poradovým číslom 7:

Pila som z nej celý február čaj i kávu. Prečo? Lebo vo februári mali naše dvojičky 33 rokov :-)

Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času.  Nech sa vám darí a zostaňte zdraví na tele i na duši!

Daniela

6 komentárov:

  1. Danielko,jsem moc ráda,že jsi se ozvala.
    Tepelné čerpadlo si pořídil syn taky.Má s tím problémy.Muž,který mu to instaloval-nakonec přiznal,že to dělá poprvé ☻
    Taky vždy chci dodělat jednu práci a pak začít další.Teď jsem se vrátila k pletení. Nakoupila jsem si v Nejdku vlny Glorii a Batole.Teď si pletu svetřík z Glorie... Raději bych už pletla z Batolete,šlo by to rychleji ☺
    Přeji ti nádherné dny jara Eva ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka,
    tešímsa, že si späť.
    Krásnu zimnú výšivku si dokončila a tá jarná je veselá, farebná...
    Vďaka za tip, po knihe sa poobzerám.
    Konečne budeš mať teplo aj bez práce. My máme doma plynový kondenzačný kotol :)
    Džemy si navarila super, nepodelíš sa so mnou o recept na kiwi džem? Ten som ešte nikdy nerobila.
    Páááá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danka, super...vitaj... vždy nakúkam či niečo nenapíšeš...tak sa teším na jarné aj letné články...papa Z.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zdravím Tě Danko. Jsem ráda, že jsi opět čtu tu. Prohlížím si pěkné foto. Držím palce, aby topení dobře fungovalo. Marie

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Πολλούς χαιρετισμούς ....το μαξιλάρι τέλειο !!!!
    Καλή Άνοιξη !!!!!

    OdpovedaťOdstrániť