streda 20. marca 2024

Štvrťročná nákupná bilancia

Vitajte u mňa! Ďakujem za komentár v predchádzajúcom príspevku! 

Pani Zajačica so svojimi  mladými nesú kvietky v košíkoch. Pre koho budú? No, nebudem zatĺkať, aj ja by som sa im potešila :-)


Hovorím, že ja už nič nepotrebujem. A to, čo by som aj potrebovala, za peniaze nekúpim. Peniaze míňam len na bývanie, potraviny a benzín. 

Až teraz som si uvedomila, že od začiatku roka som čosi zmenila. Ešte neprešli ani celé tri mesiace a ja som si kúpila tri nové vecičky. Čo sa to so mnou deje?

Hneď na začiatku januára som zrazu potrebovala lampu na čítanie. V zime je ráno dlho tma a poobede rýchlo opäť tma a moja staručká lampa putovala do izby ku štrikovaniu, takže v kuchyni mi treba lampu novú. Najskôr som vyberala na internete, ale čím je výber väčší, tým sa vyberá ťažšie :-)

Išla som do obchodu, kde mali lámp podstatne menej a poľahky som si vybrala. Predavačovi som povedala, že by bolo lepšie, keby mi dal vystavenú, lebo neviem - neviem, či ju budem vedieť doma sama poskladať. Tvrdil, že je to jednoduché, že to dám :-)

Nedala som! Podľa schémi mi stále chýbala jedna vecička, bez ktorej nedržalo tienidlo. Neostalo mi teda nič, len dať lampu do auta a "hybaj" naspäť s reklamáciou. Dosť pršalo, tak som lampu nechala v aute, len som prebehla do obchodu a vysvetlila o čo ide. A vraj áno, môže byť, že ten kúsoček plastu mi v balení chýbať môže. 

Tienidlo mám biele, tak kúsok plastu musí byť biely. Hľadali, hľadali v škatuli s náhradnými dielmi, konečne našli, dávali mi, vraj si to už zmontujem sama. 

Nuž, páni predavači, lampa je v aute pred obchodom, bola by som rada, keby ste mi to išli urobiť vy :-)

Nezjednávali, usmiali sa, jeden sa hneď pobral a ja za ním. Lampu ani z auta nevybral, rozskrutkoval tienidlo a hľa, plastová vecička sa schováva tam!!! Vyšla som z toho ako tá najblbšia žena pod slnkom :-)

Lampa slúži, teším sa z investovaných 30€:




Vo februári som si kúpila háčkovanú dečku. Nebolo by to nič zvláčne, keby to bola kúpa cez internetový obchod, ale nie, bola len tak cez FB skupinu od šikovnej žienky z Kysúc. Veľa čítam o tom, ako sa ľudia takýmto spôsobom ľahko podvádzajú a všade varujú pred takým nákupom. Vyskúšala som to s tým, že možno prídem o 40€. Mala som šťastie, o peniaze som neprišla a tak sa teším z tejto nádhery:





Už skoro rok vyrábam tzv. vodný kefír. Dostala som ho od Jurka. Poradil mi, že je lepší s pomarančovou šťavou. Mal pravdu. Už takmer rok sa trápim s ručným osťavovaním pomarančov. Zo začiatku mi to nerobilo problém, ale v poslednom čase mi to začalo liesť na nervi. Pomohla som si, kúpila som si elektrický odšťavovač citrusov za 25€:




Sama som zvedavá na to, čo budem potrebovať v ďalších mesiacoch, dám vám vedieť:-)

Prečítala som:





Nakoniec mám, ako vždy, čaj. Trochu zmeny nezaškodí, tak to nebude ďalšia retro šálka. Mám niečo romantickejšie. Je tu čas fialiek:









Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času.  Nech sa vám darí a zostaňte zdraví na tele i na duši!

Daniela

6 komentárov:

  1. Ωραία ανάρτηση, ενδιαφέρον, όλα πολύ ωραία !!!
    Πολλά χαιρετίσματα

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danielka, za lampou si nerob vrásky...ja si bežne vyrábam takéto "trapasy"...:) aspoň je potom veselo....a lampa je parádna...nech ti dlho slúži. Obrus je tiež krásny...a niet nad elektricky odšťavovač...je to parádna vecička! Tak sa teším na budúci nákup :) Z.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danka,
    nie si sama, čo občas niečo potrebuje. Aj radosť si treba urobiť.
    Ja som bola včera u lekárky, prezuť autíčko, v knižnici a minula som tam 151 Eur, hrôza.
    Zajkovia sú milí, moje vyšívanie je na bode mrazu, ale chystám sa :)
    Šáločka je nádherná a pripomenula si mi čaj z fialiek, tento rok som ho ešte nevarila.
    Páááá

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danielko, dobře jsi udělala, že sis koupila novou lampu. Na co v našem věku budeme šetřit peníze. Navíc je to důležitá věc. Musela jsem se smát. Já během marození s velkým kašlem jsem si chtěla objednat inhalátor a paní ve zdravotn.potřebách říkala, že by bylo lepší přijet, aby mi to předvedli-sestavili. Druhý den jsem tam chtěla jet, ale bylo mi hůř. Tak mi to poslali a já si netroufala inhalátor dávat dohromady, když je to na elektřinu. Tak jsem se styděla sama před sebou. Až když kašel povolil, tak jsem se tam vydala a mám inhalátor připravený na příště. Dečka je překrásná, moc se mi líbí.. filetová technika. Paní je tedy šikovná. Já před lety dost nakupovala od žen z blogů různé věci - růční práce - jako dárečky a něco pro sebe. Vždy jsem byla spokojená. Dokonce mi jednou přišel andílek asi 20cm - trošku rozbitý. Paní mi poslala bez náhrady nový. 2x jen pro radost mi paní z blogů poslaly nezávisle na sobě sadičky. K tomu milé dopisy. Hodní lidé ještě žijí. Šálek máš opravdu nádherný.. připomíná mi dřívější časy. Fialky sem tam mi rostou v trávě na zahradě i takový pěkný trsík. Ale čajík z fialek jsem ještě nepila. Musím vyzkoušet. Sedmikrásky si někdy utrhnu a hned je zbaštím. Dobře jsi udělala s odšťavňovačem.
    Papa a hezké dny přeji. J.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. I appreciate the time you take to interact with your audience. Participate in contests and events hosted on our Aviator blog.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Posielam srdečné fialkové pozdravy - šáločka je naozaj rozkošná. A o tej háčkovanej dečke ani nevraviac- je veľmi pekná. Ja mám na parapete také biele jednoduché keramické domčeky s okienkami (môžem do nich strčiť svetielka alebo čajovú sviečku), no na tej dečke sú krásne- hneď má človek taký milý hladivý pocit na srdci. Moja dcérka sa tento týždeň naučila háčkovať retiazku (uháčkovala asi 2 m a bola na seba pyšná). 😊 Jej veľký brat (už dospelák) si to oviazal okolo ruky ako staroveký rímsky náramok, aby ju potešil, že našiel tomu trochu využitie.😊Tak snáď sa posunieme na vyšší level, kým ju to baví. Pozdravujem aj milých vyšívaných zajkov a prajem krásne veľkonočné sviatky.

    OdpovedaťOdstrániť