štvrtok 28. marca 2024

Šila som darček pre Lenku

Vitajte u mňa! Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku! 

Vyšívam ďalší malý jarný obrázok:


Lenka mala po tieto dni dva sviatky - v jeden deň narodeniny a druhý meniny. Áno, voláme ju Lenka, ale v skutočnosti je Alena :-)

Darčeky si dávame len malé, veď nám nič netreba. Ale vymyslieť, čo by to malo byť je to najťažšie. Dnes teda dostala zas len niečo, čo vyšlo spod mojich rúk:









K tomu ešte trocha lieskovcov a mandlí, jahôdok a orieškový likér :-)

Prečítala som druhý diel sestier:



a pustila som sa do tretieho dielu, je to krásne čítanie.

Čaj som mala v retro šálke s číslom 43:





Krásna, však?


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času.  Nech sa vám darí a zostaňte zdraví na tele i na duši!

Daniela


4 komentáre:

  1. So cute details, thanks for your sharing

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka, je to moc krásné. Přišla jsem Ti popřát klidné a ve zdraví prožité velikonoční svátky. 🌸 🍀 🎶

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Πολύ όμορφα τα μικρά κεντήματα....τα λατρεύω !!!!
    Και το φλυτζάνι Νο 43 ωραίο !!!
    Καλό Πάσχα !!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mila Danko, pěkné svátky všem ...a ten dárek pro kohosi...z toho se pak stává rodinný poklad, který se i dědí, hihihi. Já každoročně vyvěšuju kraslice s háčkovaným kabátkem od maminky mé kamarádky..ta už je spoustu let kdesi jinde...a já si tak na ní aspoň jednou v roce vzpomenu. A takových "památečných" věcí mám víc....a poctivě jsem je, při stěhování před čtyřmi lety sem do Olomouce, zabalila...Hezký den...Milada

    OdpovedaťOdstrániť