utorok 2. apríla 2024

A je po sviatkoch

Vitajte u mňa! Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku! 

Veľkonočné sviatky ubehli ako voda v Orave:



Pripravila som si na ne dva nové vankúšičky:





mala som tam aj vázičku s jarnými kvietkami z lúky, ale tie dlho nevydržia :-(

Ani fialky mi nevydržali, vázička je už prázdna:

Ešte z pondelkovej prechádzky:










Čajíčkovala som v retro šálke číslo 44, s predstavením si počkala presne na tieto sviatočné dni:





Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času.  Nech sa vám darí a zostaňte zdraví na tele i na duši!

Daniela


4 komentáre:

  1. Máš tak nádherné výšivky. Neustále obdivuji a můžu na nich nechat oči. Pěkné dny.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. So nice items, thanks for your sharing

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Πολύ ωραίες φωτογραφίες, ωραία λουλούδια και καταπληκτικά κεντήματα !!!!
    Αυτό το παράθυρο είναι πάντα πανέμορφο !!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dobré ráno...zase tak krásné fotky. Jsou chvíle, kdy lituji, že už nemáme zahradu. Ale jen chvíli, protože pan Há už na TO nemá sílu a já pomalu taky. Ale alespoň si půjdu ven nafotit cizí stromy a květiny, dneska je ale studené ráno...Hezký den a pěkné vyšívání a vše ostatní, co miluješ....

    OdpovedaťOdstrániť