štvrtok 18. apríla 2024

Ochladenie

Vitajte u mňa! Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku! 

Po takmer letných dňoch (niekde aj letných) sa nám v celej Európe poriadne ochladilo. Dnes som v novinách videla snehovú nádielku v Česku, Chorvátsku, Slovinsku. Miško mi ráno poslal niekoľko sekundové video z jeho terasy (D) a veru so snehom. U nás je typické aprílové počasie, chvíľu prší, chvíľu svieti slniečko, hneď sa schová za tmavé a ťažké mraky. Choč je do polovice biely.

Ja sa teším v teple a suchu pri čítaní knihy. Bohužiaľ, v knižnici urobili chybu, nedostala som sa k štvrtému dielu, ale k piatemu zo série Sedem sestier. Takže opäť neviem narátať do desať, mýlim si jednotku s dvojkou, štvorku s päťkou, a uvidím čo ešte, kým prečítam všetky :-)

A tiež som šila:









V obchode som našla sekanú s názvom bavorská. No a nemohla som nekúpiť, veď k Bavorsku mám blízko cez Miška. Takže bol obed:






K bavorskej sekanej ešte Miškov nedeľný pohľad na bavorský zámok Neuschwanstein:


Nakoniec retro šálky číslo 47 a 48, sú rovnaké. Jednu som si kúpila v minulom storočí ja a druhú som od niekoho dostala :-)

Čaj v nich je bylinkový, dobrá myseľ, od kamarátky Hanky:





Sedím pod oknom, čítam a popíjam čaj:


A pri čítaní občas pozriem do okna a sledujem, čo sa tam deje:


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času.  Nech sa vám darí a zostaňte zdraví na tele i na duši!

Daniela


3 komentáre:

  1. Όμορφο κέντημα και όμορφες εικόνες απ το παράθυρο.
    Απόλαυση το τσάι με βιβλίο
    Πολλά χαιρετίσματα !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danielka veru...áprilove počasie ako vyšité..ja len pevne verím, že aspoň nejakú ovocie nám ostane na stromoch, keďže po prvých mrazoch pomrzli marhule. Výšivka je veľmi krásna...posielam pozdrav, pa Z.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danka,
    vankúšik je milý.
    Milujem sekanú so syrom, mňam a so šalátom je to dokonalá kombinácia.
    Snáď sa už čoskoro dostaneš k 5 dielu, ale nevadí, keď si prečítaš aj 6. Najviac ma prekvapil 8. diel Atlas...
    Páááá

    OdpovedaťOdstrániť