štvrtok 11. apríla 2024

Po teplej zime teplá jar

Vitajte u mňa! Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku! 

Moja krížiková jarná záhrada:


Už v sobotu, 6. apríla, som musela kosiť dvor, pretože pri vyšších jarných teplotách tráva rastie viac, ako by som si to priala ja:


Kosenie neprebehlo ideálne. Kosiť som chcela už v piatok. Vytiahla som obidve naše kosačky, doliala som im benzín, no kosačky ma sklamali, nenaštartovala som ani jednu :-(

V sobotu mi na pomoc prišiel Oňo, manželov synovec. Síce som pokosila, ale musel objednať náhradné súčiastky, aby mi nemusel vždy pred kosením chodiť štartovať kosačku striekačkou s benzínom. Je jasné, že ja by som si takto neporadila, som technický antitalent :-)

Už je všetko opravené, obidve kosačky pojazdné a každú sobotu môžem kosiť až do konca jesene. Mám čo robiť :-(

Nuž ale teplá slnečná jar je ako stvorená na moje potulky okolím:











Domov som si doniesla kvietky prvosienok a pľúcnika, budú v zime rozvoniavať v bylinkovom čaji, a tiež zaujímavú kytičku do vázičky:




Už vyše týždňa nečítam, stále čakám na 4. diel Sedem sestier. Kolega čitateľ okresnej knižnice, prosím ťa, čítaj rýchlejšie!

Dnes retro šálka číslo 46, v nej zelený čaj Biela opica a ten v škatuľke z mandlí v čokoláde so škoricou:

tu vidieť ako sa čajové lístky krásne rozvinú



 



Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času.  Nech sa vám darí a zostaňte zdraví na tele i na duši!

Daniela

3 komentáre:

  1. Τι ωραίες φωτογραφίες και πόσο όμορφα λουλούδια !!!!
    Σε όμορφη περιοχή ζείτε...τα λουλούδια στο βάζο πολύ ωραία !!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka,
    ak si prečítaš aj 5.diel, stále to bude nadväzovať... Ja som ich už prečítala všetky, posledný diel ma aj rozplakal.
    Výšivka je milá, čo z nej bude?
    Mám rada pľúcnik, je krásne farebný, u nás rastie pomenej.
    Biela opica je skvelý čaj :)
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť