piatok 21. júna 2024

Vankúš číslo 40

Vitajte u mňa! Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku! 

Najskôr pokrok vo vyšívaní včielok, stráži ich včelárka s osím pásom :-)



Zdá sa mi to nadnesené, ale je to fakt! Ušila som už štyridsiaty vankúš s mojou výšivkou s rozmerom 40×40 cm:














Na záver presne tak, ako vždy, bude čaj. Dnes v retro šálke číslo 53:

Ide o zelený čaj Sencha zo Sri Lanky.
A to som si ja myslela, že Sencha je iba z Japonska :-)





Len tak na okraj:
Niečo sa mi stalo s blogerom. V Safari mi nechce natiahnuť foto z macu, v Googli mi ich naťahuje, ale zas sa mi tam nedá písať. Mám to náročné, kombinujem obidva prehliadače, ukladám,preklikávam, a trvá mi to večnosť. Ešteže čas nie je pre mňa nedostatkovým artiklom :-)
Zrejme budem musieť počkať na niektoré moje dieťa, nech sa mi na to pozrie, všetky sú v daných veciach znalí. Už dávno pradávno som v rodine najmenšia a najsprostejšia :-)


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času.  Nech sa vám darí a zostaňte zdraví na tele i na duši!

Daniela









 





 




 




 





 




2 komentáre:

  1. DObrý den p.Danielko,mám moc ráda váš krásný blog,ale nešli mi psát komentáře,proto jsem vám nemohla poděkovat,za vaše krásné psaní.Obdivuji vaše nádherné výšivky,vyšívání je i moje milovaná činnost,i když bojuji s časem.Mějte se moc hezky a přeji krásné léto,Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Τα κεντήματά σου πανέμορφα, όπως πάντα !!!!!

    OdpovedaťOdstrániť