štvrtok 13. júna 2024

Kariéra končí :-(

Vitajte u mňa! Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Obrázok s mojim menom som dokončila, ale ukážem až vtedy, keď aj ušijem. Dobrá správa, látku som už kúpila :-)

Mám niečo nové, včeličkové:


Čas nám letí, o chvíľu tu je koniec školského roka. Posledný raz som maturovala. A to priam symbolicky, na 50. výročie mojej vlastnej maturity. Dievčatá ma potešili, boli veľmi dobre pripravené, rozdávala som len jednotky a dvojky, úplne super vydarená moja kariérna rozlúčka! Ony majú svoju pracovnú kariéru pred sebou, ja za sebou. Prajem im, aby ju milovali tak, ako som ja milovala tú svoju :-)

Popri čítaní 8 kníh série Sedem sestier, keď som musela čakať na ďalší diel, som prečítala od rovnakej spisovateľky aj ďalšiu knihu:



Všetko to bolo nádherné čítanie, odporúčam každému "knihomilcovi".

Vlani som zlikvidovala vysoké kvietky zlatobyle, pretože v jeseni som mala starosti s ich prípravou na zimu. A viete, že záhradka nie je moje hobby. Zistila som, že všetko zlé je na niečo dobré, aj zlatobyľ mala svoj význam. Chránila ľaliu mojej svokry. Tiež rastie do výšky a osamotená to nezvláda. Vlani a aj tento rok sa pri vetre s prudkým dažďom zlomila:

tešila som sa z jej pukov

a takto to dopadlo, ešte ani tie hnusné slizniaky ju nenechali na pokoji :-(

Zato šalvia krásne kvitne a čmeliak si na nej pochutnáva:



Tri pohľady na Choč a jeden do parku so sediacim Martinom Kukučínom (vlastným menom Matej Bencúr) a kostolíkom:




onedlho to nebude taký krásny pohľad, idú tam urobiť detské ihrisko,
veľká škoda, zlé rozhodnutie :-(

A nakoniec šálka s číslom 52 a v nej čistý zelený čaj vysokej kvality, ale názov už neviem, je to už len zostatok:



krásna je, však?

Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času.  Nech sa vám darí a zostaňte zdraví na tele i na duši!

Daniela



4 komentáre:

  1. Καλή δύναμη για το κέντημα. Οι φωτογραφίες σου πολύ ωραίες, αλλά και όλα τα φλυτζάνια καταπληκτικά !!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka,
    to je škoda, ale aspoň odchádzaš s vedomím, že si dievčatá všetko naučila a preto to zvládli.
    Teším sa na výšivku, bude krásna.
    Ja som práve od Lucindy prečítala Olivovník, nie je to zlá kniha, ale asi som čakala od autorky viac...
    Škoda toho krásneho miesta na detské ihrisko, to by sa určite dalo urobiť aj inde :-(
    Maj pekný víkend, pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. As always such beautiful photos. Will the statue be removed for the playground? I hope not. I need to visit and see this beautiful place for myself. Dawn

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Děkuji za váš krásný blog,chodím sem moc ráda Lenka

    OdpovedaťOdstrániť