pondelok 11. mája 2015

Pacho, hybský zbojník

Trocha som sa upokojila :-)
Veríte, že nakoniec bude obrázok pekný a to mi dodáva energiu na ďalšie vyšívanie. Včera som síce opäť "čumela" na hokej. Očami aj rukami a nohami som našim hokejistom pomáhala a tlačila puk na tie správne miesta :-)



Na piatkovom výlete sme sa zastavili v obci Hybe. Je to dedina s úzkou cestou, na ktorú sú takmer prilepené staré, úzke a dlhé, domy. V jej centre je malý park s nejakým pamätníkom. Áno, nejakým, neviem akým. V parku sa hralo zo 10 veľmi hlučných detí - výrastkov -  a priznávam, bála som sa tam ísť. Dúfam, že mi rozumiete :-)

V roku 1975 natočil Martin Ťapák skvelú komédiu "Pacho, hybský zbojník" s ešte skvelejším Jozefom Krónerom v hlavnej úlohe Pacha. 

Sochu Pacha vidno z cesty a tá nám nedala nezastaviť:






Tieto fotografie sú robené z auta za jazdy:





V kolibe, kde sme si boli niečo zjesť (o tom zajtra), sme našli Pachov brloh:






lavice sú vyvalené, čakajú na zbojníkov :-)

Nech sa vám darí!
Daniela

1 komentár:

  1. Photo while driving! Danger? :)

    More woodcarving, too. I do not know what the "Pachi lair" is for, it looks like a wine cellar...? I can only guess. :D

    OdpovedaťOdstrániť