sobota 16. mája 2015

Ticho

Čo-to mi pribudlo, ale stále sa z toho nedá moc vylúštiť:



Krásna sobota: slniečko, včielky, kvietky, spievajúce vtáčatá, sem tam buchot zo stavby nového domu v našej ulici, varenie, prechádzka, čítanie obľúbených blogov pri káve, sledovanie hokeja, debata s manželom o všeličom a ničom, to všetko a ešte niečo k tomu = RELAX

Čo je to niečo k tomu? To zrejme málokto pochopí! Mám rada, keď som doma sama a mám ticho :-)
Keď boli doma deti, nikdy som nebola sama. Stále hromada otázok, nástojenie na odpovediach, rozprávanie (niekedy jeden cez druhého) o škole, knihách, filmoch, hrách, športoch.......A ja mám tak rada ticho!

Teraz, keď sú deti z domu preč, som od jari do jesene často v dome sama.  Manžel trávi väčšiu časť dňa von, majstruje v svojej dielni, alebo sa stará o včely, či len tak sedí a pozoruje ich. A ja mám doma ticho :-)

K tomuto rozjímaniu o tichu pridávam pár foto:





kvitnú ihličnany

Martin Kukučín (Matej Bencúr)
pre zahraničných čitateľov - spisovateľ

Moje dnešné kvietky:
tieto dve vázičky som dostala od Alenky pred mnohými rokmi

však je to veronika, ktorú som nedávno vyšívala?



Nech sa vám darí!
Daniela



16 komentárov:

  1. Sono molto belli i tuoi fiori, quelli ricamati e quelli veri!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Elisa, grazie!
      I fiori sono sempre bella!
      Anche i fiori erbaccia mi piace :-)))

      Odstrániť
  2. Hi Daniela, Your embroidery is looking beautiful !! Cute vases:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Preeti, thank you!
      I embroider, embroider and I'm still not at the end: - (((
      Vases are somewhat ridiculous :-)))

      Odstrániť
  3. Daniela, s tým tichom ti absolútne rozumiem. Koľkokrát si to užívam, keď som sama, nepustím si ani rádio a už vôbec nie televízor, počúvam maximálne spev anduliek, ktoré majú dievčatá hore v izbe :-)
    Krásnu nedeľu! Vierka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vierka, presne tak - žiadne rádio a žiadna telka!
      Niekedy prejde celý deň a ja zistím, že okrem manžela som nepočula nikoho a to sa mi páči :-)
      A keď nejdem niekedy von, tak aj celý víkend je taký!

      Odstrániť
  4. Желаю удачного продолжения такой красивой вышивки!
    И очень понравились фотографии!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Анна, блоггер мой друг, спасибо!
      Я фотографирую мой простой жизни :-)

      Odstrániť
  5. Очень красивое начало вышивки! Фотографии чудесные,очень вазочки понравились! Рада знакомству!))))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Евгеша, спасибо!
      Я в восторге ваш визит!
      Ваш блог мне очень нравится!

      Odstrániť
  6. Beautiful progress.

    Your photos are lovely.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Die 2 Vasen sind herrlich !! Gefallen mir sehr gut!
    Liebe Grüße
    Marion

    OdpovedaťOdstrániť
  8. I think those vases like their flower-hair! I like them, at least. :D I also like to be home alone. As a housewife, I get lots of time for myself. It is relaxing.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rosey, a great idea - floral hair :-)))
      I'm still working and we raised four children, I never had time for yourself: - (((
      Now I'm home alone with her husband. Now I have time for myself :-)))

      Odstrániť