streda 27. mája 2015

Vyber si, čo máš radšej

Myslela som, že sa vám dnes pochválim ukončeným obrázkom, ale potrebujem na to ešte jeden večer:


Dnes som pre vás pripravila opäť zaujímavý test. Je len taký mini, ale vraj veľmi výstižný. Presne dokáže stanoviť hlavné vlastnosti a rysy povahy. Tak zistíme, či to je pravda, nie? Nechám vám čas, do zajtra sa rozhodnite a vyberte si:

Čo máte radšej:

1. uhorku alebo paradajku?

UHORKA

PARADAJKA

2. dyňu alebo melón?

DYŇA

MELÓN

Tak, už viete, prečo som si musela ujasniť rozdiel medzi dyňou a melónom :-)))

Môj dvojročný kaktus zakvitol po tretí raz. Zatiaľ má len jeden kvietok, ale čakám, že budú aj ďalšie. Už som myslela, že z neho nič nebude, lebo rastie moc nakrivo. Natáčala som ho, podoprela, ale nepomohlo mu to. Jeho ťažisko sa nebezpečne posúva mimo kvetináča. To sa stane zanedlho a kvetináč sa prevráti. 



Nech sa vám darí!
Daniela

21 komentárov:

  1. Krásny kvietok... Som zvedavá na výsledok testu :) mam v tom jasno, Paradajky a melón :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, úspešná pestovateľka kaktusov.:) Vyhnať kaktus do kvetu, to nie je žiadna sranda.
    Ja mám paradajka a dyňa. Pá. D.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danka, kaktus som kúpila v kvete, ale už vtedy bol krivorastúci. Ja sa oň nestarám mimoriadne, len raz za pol roka polejem dobre. Taká starostlivosť je pre mňa :-)
      Ha ha ha, ja som to isté :-)

      Odstrániť
  3. Obdivujem Ťa Daniela, že sa venuješ aj takýmto témam. Pravdupovediac, nezamýšľam sa nad tým, preto sa nechám prekvapiť, výsledkami testu. Zo zeleniny mi najviac chutí reďkovka a paprika, ale tú nemôžem. Výšivka je čarovná. Kaktusov som mala niekoľko, ale ani jeden mi nevykvitol, je to vzácnosť, takže klobúk dolu.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Emily, ale veď ja sa venujem kope prázdnych slov :-)))
      Máš zrejme nejakú alergiu, keď nemôžeš to, čo ti najviac chutí :-(((
      A ja sa o kaktus nestarám a kvitne, ale kvitol už keď som ho kupovala, veď preto som ho kúpila :-)

      Odstrániť
  4. Ja v tom mám jasno ... paradajka a dyňa ... som zvedavá, čo si si na nás zas prichystala ... :) A výšivka je dokonalá už teraz ... čo na nej ešte vylepšíš ... nechám sa prekvapiť ... pa pa L.



    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je dobré, keď máš jasno, mne sa ťažko rozhodovalo :-)
      Do výšivky som pridala už len málo.

      Odstrániť
  5. Beautiful embroidery pattern.. Just love cucumbers, tomatoes and melon, not so much watermelon

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you, Sheryl!
      I like everything, but I chose :-)
      Today will evaluate :-)

      Odstrániť
  6. Good progress on your stitching !! The Cactus looks beautiful!! :) I like Tomatoes and watermelon. I also like Cucumbers more than any kind of melons

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Your beautiful work is progressing nicely and what tasty vegetables.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you, dear Irmeli !!!
      It is necessary to choose a vegetable!

      Odstrániť
  8. Beautiful progress, your stitching is really coming along nicely!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oj, dear Ingrid, I'm glad you like embroidery! I am still dissatisfied with the green color :-(

      Odstrániť
  9. Ahoj Dani, obrázek vypadá fantasticky !!! Kaktusek kvete pěkně . Možná by pomohlo přesazení, aby se nepřevrátil.
    Jinak mám ráda okurky i rajčátka, meloun i dýňi. Tak nevím .
    Dani, měj se krásně. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janka, veď aj ja som myslela, že ho presadím, ale neviem ako. A strašne pichá :-)))
      Tak to aj ja som mala ťažké rozhodovanie, tiež mám všetko rada :-)
      Prajem pekný posledný pracovný deň v týždni!

      Odstrániť
  10. Очень красиво получается!)))

    OdpovedaťOdstrániť