štvrtok 25. mája 2017

Rozkvitnutá ďatelina

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Blíži sa koniec mesiaca a ja zas meškám na Christmas Ornie SAL. Dnes som chcela niečo vhodné nájsť, ale akosi sa mi nedarilo a tak som pracovala na kohútovi:



Z modrej vlny mi ostalo ešte na trocha menší vechtík:

začala som o dve očká menej, vyštrikovala som všetko, ostalo mi menej ako 10 cm :-)

Keď skončila etapa Giro, išla som na prechádzku. Bolo po daždi, obloha zamračená tak, že sa robila tma. Choč sa mi schoval:


V kostole museli počas služieb Božích svietiť:


Našla som dva druhy rozkvitnutej ďateliny a biele kvety chrenu:









Po vyše hodine sa od západu začali cez ťažké mraky ukazovať slnečné lúče:




Prišla som domov a aj keď neskoro, predsa som si urobila čaj:




Z ďatelinky som si doniesla aj domov:




Po hodine ma manžel upozornil, že svieti slnko a z tmy sa stalo svetlo :-)))

Neodolala som a aspoň na chvíľu som si to išla užiť, pokochať sa krásnou oblohou:





Aj Choč sa začal "obnažovať":



Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela



6 komentárov:

  1. To je krásna kytička na tvojom okne ... Zaujímavé je, že najjednoduchšie kvietky sú najkrajšie ...
    U nás dnes bolo celkom pekne, aj keď fučal studený vietor od severu ...
    Danka, pozdravujem ... paa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sounds like a lovely day, after all.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tiež mám tučnolist, pred Vianocami som kúpila. Kytička je nádherne milá a kohút bude vyparádený čo nevidieť :-) pa krásny piatok

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Taky miluju mraky a slunce, asi je to věkem...Hezký den...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Another lovely walk. Thanks for sharing your pictures.
    Pretty little crosses on your cockerel too.

    OdpovedaťOdstrániť