pondelok 29. mája 2017

Nechcem, nechcem, ......alebo?

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Už to viete, že tento obrázok ukážem len z opačnej strany. Keď bude hotový, uvidíte ho na Christmas Ornie SAL:



Aj som štrikovala:

farba je bleskom nejaká "vybielená", pravdivejšia je nižšie


Možno to poznáte aj vy. Mne sa to občas stane a smejem sa sama zo seba. Mám rada, ak ma niekto obslúži, nachystá nejaké chutné jedlo, ale niekedy závaham a nemám nič :-)

Manžel sa ma pýtal, či chcem praženicu. Dostal domáce vajíčka a máme domácu slaninu, bude to dobrá večera. Odpovedala som, že nemám chuť, nie som hladná.

A keď to doma už rozvoniava a vidím, ako mu chutí, dostanem hlad ako vlk :-)))


Už je pre mňa neskoro. Ako sa u nás hovorí: Kto zaváha, nežere! Musím sa zasmiať sama nad sebou a večeru si urobiť sama :-)

Výhodu to má v tom, že si večeru urobím podľa mojej chute. Slaninu som vymenila za maslo, najskôr som si podusila niekoľko šampiňónov so všetkým zeleným z mojej mini záhradky:








Dnes som si urobila malú šálku cejlónskeho čaju:





Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

10 komentárov:

  1. Tak to udělalo hlad a chuť i mě :-) Přeji krásné dny. Věrka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I spy Santa and his reindeer! Can't wait for you to turn the project the right way around!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Parádnu večeru si si prichystala, Danielka. Hneď by som si dala :-).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak já bych si dala tvoji večeři ... leckdy taky jdu po zahradě a sesbírám všemožné zelené a jde se vařit (rychlovka). Líbí se mi, že manžel si dává z kastrůlku, někdy to taky dělám... jindy zase talíř, prostírání, kytička .. prostě to střídám.. teď často vyrukuju s jídlem na zahradu.. teď si zrovna dávám zelený, nemám ho označený, tak nevím co piju ... ale je dobrý.
    Výšivka už prozrazuje hodně.
    Papa J.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mnáááám, dala by som si z obchod :D na koštovku aj z hrnca by som jedla..xixi, papa Z.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásnu večeru si pripravila :-) Tak k tej dnešnej dobrú chuť a dozvetíkovania a vyšívania. Nech sa Ti darí Danka ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Good progress on your stitching! Your husband pampers you a lot:) I will eat anything my husband makes in exchange of not peeping into the kitchen. Now he cleans the counter as well if he cooks:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tvoje smaženice je hodně lákavá, dostala jsem hlad ☺☺☺

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Teším sa na Santu so sobíkmi :-) dúfam, že sa nemýlim.
    Večera vyzerá chutne a s tým všetkým zeleným to muselo byť fajné.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Aj tá tvoja praženička vyzerá dobre ale asi by som si dala z tej manželovej :) Aj keď mám hríby veľmi rada, aj ich pripravujem, niekedy mi vedia zaťažiť žalúdok a hlavne v kombinácii s vajíčkami a vyprážané. Veru si mi narobila chute, lenže teraz o takomto neskorom čase už môžem len snívať o jedle :) Dobrú noc :)))

    OdpovedaťOdstrániť