piatok 18. augusta 2017

Ešte jeden darček

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Ráno sme sa rozlúčili, ja, ako vždy,  so slzami. Náš život sa zas vráti do starých koľají. Vrátim sa k vyšívaniu a tichu v dome. Ako Maxík rád hovorí: "Život je taký" :-)

Na dnes som si nechala ukázať ešte jeden darček pre Ali a Maxíka. Chcela som im dať z mojich byliniek. Takže prišlo na rad zas šitie vrecúška:

ušijem dve vrecká, biele bude futro

takto vznikla šnúrka
mini vrecko prehnem dovnútra, vložím uzlík šnúrky, priviažem bielou niťou a "papučka" je hotová :-)



vľavo mäta, vpravo šalvia




Maxík mi pomáhal pri výbere látky. Výsledok sa nám obom páčil a dúfam, že sa páči aj Ali a našla mu dobré miesto v svojej kuchyni :-)

Čaj som dnes nemala. Musím sa zas naladiť na čajovú samotu. S tréningom som začala polievaním záhradky. Krhlu som si nosila sama, nosiča už nemám :-(

V podvečer sa predsa objavil niekto milý. Mirka sa zastavila na bicykli a doniesla mi kyticu kvetov. Prehodili sme pár slov, "utekala" kopať zemiaky na zajtrajší obed. Je zlatá, ani pri starostiach o svoju rodinku nezabudne na mňa. Vie, čím ma poteší:




fialka pomaly končí, pár kvetov som jej už odtrhla a vidím, že vädnú ďalšie


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

5 komentárov:

  1. Danka,
    vrecko na bylinky je nádherné, určite sa z neho budú tešiť a bude mať čestné miesto v kuchyni.
    Kytička cínii je nádherná, aj nám kvitnú v minizáhone a Kubík ich stále zalieva :-)
    Teším sa na čajovú seansu s Tebou o piatej, pekný víkend, páá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. The purse is beautiful Daniela, very inspirational ♥♥♥

    Flowers create a wonderful atmosphere over your Summer corner.

    Paaa

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danielko, jsi kouzelnice - takové nádherné vrecúško - umíš hezky zkombinovat látku a výšivku. Nafocené na tom dřevě - óóó - vždyť mě znáš.
    Cynie mám moc ráda, kvetou až do podzimu a jsou tak veselé a ve vodě vydrží. Teď je nosím mami. Má od sněženek pořád nějakou kytičku ze zahrady. Dnes se výrazně ochladilo, tak to bude na náš čajíček a já si do něj dám zázvor, ale sušený.
    Opatrujte se. Papa J.


    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zas Tvoje krásne vrecúško :-) ♥ veľmi je pekné! Určite sa mu potešila. Cínie mám tiež rada, sú to krásne kvietky! Pekný víkend prajem ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Aká krásna taška, Daniela! Moc sa mi to páči!
    Hugs!

    OdpovedaťOdstrániť