streda 23. augusta 2017

Hortenzia

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Pokračujem s vianočnou výšivkou:


Ochladilo sa. V kuchyni kúrim, lebo by som neobsedela pri vyšívaní. Na dnešnú noc nás strašia už aj prízemným mrazom. Dúfam, že sa predpoveď nenaplní, lebo by si to odniesli moje cukety a uhorky :-( 

Manžel si dal do tela. Zahádzal výkop. Zostalo mu trocha zeminy, ale keď pôda "uľahne", bude jej ešte málo. Po zime sa uvidí. Úpravy necháme na jar.




V malom parku pred hotelom Park v Dolnom Kubíne je krásne rozkvitnutá hortenzia. Včera som išla okolo nej. Musela som vytiahnuť fotoaparát:









No, nie je krásna? Keby bola pri nej lavička, určite by bola obsadená. Posedieť si pri tejto kráse a vyhrievať sa na slniečku by využilo určite veľa ľudí. Ja prvá :-)

Dnes som si urobila jazmínový čaj. Inšpirovala som sa Jarkou. Myslím, že sme si ho popíjali okolo piatej obidve a mysleli pritom na seba :-)))



posielam krásny pozdrav do Senca pri Plzni ❤️💜💙


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

5 komentárov:

  1. I have the very same Christmas embroiderybutin blueversion :)) I'll show it later.

    Hydrangeas aregorgeous and their shape is unique♥

    Paaa

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danla, výšivka ti pekne pribúda ... Dovor teda máte pekne rozbitý ... tráve to chvíľu potrvá, kým sa spamätá ... My tiež máme s mužom pracovný týždeň ... chystáme drevo na zimu ... konečne sme dokončili krb v obývačke ...
    Hortenzia je naozaj prekrásna ... vieš ako jednoducho sa rozmnožuje? stačí konárik pichnúť do zeme a zalievať a zalievať ... alebo nechať pustiť korene vo vode ... Dani, maj sa dobre, paa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danielko, především děkuji za milý pozdrav ... mám rozepsaný mail pro tebe, co nejdřív ho pošlu ... manžel si tedy máknul takové práce udělal ... máte v DK hezký parčík s hortenziemi, líbí se mi všechny druhy.
    Doma máme taky kosu, přes den se ohřejem venku.
    Opatruj se, papa J.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hortenzie sú nádherné, moje najobľúbenejšie kvietky :-) tá lavička vedľa nich by bola určite super.
    Pekný deň, páá

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Práca sa teda úspešne podarila, to ste si vydýchli...hortenzia je nádherná, mne tento rok pomrzli takže žiadny kvietok nebol...:( páá

    OdpovedaťOdstrániť