štvrtok, 17. augusta 2017

Krízový stav odvolaný

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Séria doštrikovaná, darček hotový:

ďalšie papuče pre Maxíka a tie maličké pre jeho brata Vincenta, ktorý však nie je môj vnuk :-(
spolu: Miško, Maxík, Maxík, Vincent, Ali (maminka oboch chlapcov)
a pre ňu aj dve sady vechtíkov :-)


Dnes večer bol u nás odvolaný krízový stav. Voda tečie už aj v kúpeľni, toaleta funguje! Pracuje sa na zahŕňaní výkopu:




Miško rozhodol, že variť nejdeme, na obed pôjdeme do reštaurácie. Rozhodnutie som akceptovala a čas som venovala šitiu. Výsledok môjho snaženie bude možné uvidieť zajtra :-)

Koliba v Dolnom Kubíne
Predjedlo - škvarková masť s chlebom a cibuľou, perfektné!
ja som si dala zabíjačkový tanier
Miško a manžel: jelení guláš s chrenom, knedľa

Opekané zemiaky boli príloha k Maxíkovému - 
- kačacie mäso s cviklovými rezancami

Posledný raz som si vypila čaj s Miškom a Maxíkom. Zajtra budú o takom čase už doma a my zostaneme zas len dvaja :-((((((((






Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

8 komentárov:

  1. Danka ... tomu sa povie hrejivý darček ... Papučky sú parádne a určite majú obdarovaní z neho veľkú radosť ... Jedlá z vašej reštaurácie som obdivovala už minule ... aj dnes sa mi zbiehajú slinky ... hi hi ... Tvojim chlapom prajem šťastnú cestu a vám zas už ničím nerušenú rekonštrukciu ... :) Maj sa dobre Danka ... L.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak už to máte za sebou a domácnosť môže fungovať bez obmedzení. Koliba v Dolnom Kubíne by si zaslúžila aj michelinskú hviezdu. Papučky parádne.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Great gifts Daniela and great meals too ♥♥♥ You are seriously getting a slippers master my friend ♥♥♥♥

    Paaa

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danka,
    papučky aj vechtíky sú super, určite darčeky potešia.
    Obedík ste mali výborný.
    No a domácnosť teraz môže ďalej fungovať :-) ale určite vám bude aj smutno...
    Chlapom prajem šťastnú cestu!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wow! So many beautiful slippers, Daniella! They will be welcomed gifts, I'm sure :)

    Glad your toilet is working again and I enjoyed seeing photos of your lunch at the restaurant--everything looks so delicious!

    Enjoy your weekend!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danielko, papučky a vechtíky jsou milé dárky, určitě potěší víc jak leccos kupovaného. Koliba u vás vypadá úžasně už zvenku a bašta nemá chybu, dala bych si od všeho ŇAM ŇAM ! Tak koukám, že chlapci v tuto dobu co píšu, jsou asi už doma. Budeš mít hezké vzpomínky a můžete si zatím telefonovat.
    Přeju, ať vaše práce probíhá jak má. Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Very helpful suggestions that help in the optimizing website. thank for sharing the link.

    หนังฝรั่ง

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Teším sa, že je krízový stav ukončený. 😊 Papučková kolekcia je úžasná, všetky nohy a nôžky v nich určite budú nadšené.☺ Koliba má ozaj lákavú ponuku. U nás je prekvapivo tiež koliba, dokonca v areáli Slnečných jazier a čašníci sú fešáci v krojoch (ale po ovciach ani chýru ani slychu).😊 Teraz už sa treba tešiť zase na návštevy ďalších detí, aj keď Maxík je určite top vnuk (má úžasnú starú mamu, genetika nepustí). Milý večer. 😉😊

    OdpovedaťOdstrániť