štvrtok 17. augusta 2017

Krízový stav odvolaný

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Séria doštrikovaná, darček hotový:

ďalšie papuče pre Maxíka a tie maličké pre jeho brata Vincenta, ktorý však nie je môj vnuk :-(
spolu: Miško, Maxík, Maxík, Vincent, Ali (maminka oboch chlapcov)
a pre ňu aj dve sady vechtíkov :-)


Dnes večer bol u nás odvolaný krízový stav. Voda tečie už aj v kúpeľni, toaleta funguje! Pracuje sa na zahŕňaní výkopu:




Miško rozhodol, že variť nejdeme, na obed pôjdeme do reštaurácie. Rozhodnutie som akceptovala a čas som venovala šitiu. Výsledok môjho snaženie bude možné uvidieť zajtra :-)

Koliba v Dolnom Kubíne
Predjedlo - škvarková masť s chlebom a cibuľou, perfektné!
ja som si dala zabíjačkový tanier
Miško a manžel: jelení guláš s chrenom, knedľa

Opekané zemiaky boli príloha k Maxíkovému - 
- kačacie mäso s cviklovými rezancami

Posledný raz som si vypila čaj s Miškom a Maxíkom. Zajtra budú o takom čase už doma a my zostaneme zas len dvaja :-((((((((






Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

7 komentárov:

  1. Danka ... tomu sa povie hrejivý darček ... Papučky sú parádne a určite majú obdarovaní z neho veľkú radosť ... Jedlá z vašej reštaurácie som obdivovala už minule ... aj dnes sa mi zbiehajú slinky ... hi hi ... Tvojim chlapom prajem šťastnú cestu a vám zas už ničím nerušenú rekonštrukciu ... :) Maj sa dobre Danka ... L.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak už to máte za sebou a domácnosť môže fungovať bez obmedzení. Koliba v Dolnom Kubíne by si zaslúžila aj michelinskú hviezdu. Papučky parádne.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Great gifts Daniela and great meals too ♥♥♥ You are seriously getting a slippers master my friend ♥♥♥♥

    Paaa

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danka,
    papučky aj vechtíky sú super, určite darčeky potešia.
    Obedík ste mali výborný.
    No a domácnosť teraz môže ďalej fungovať :-) ale určite vám bude aj smutno...
    Chlapom prajem šťastnú cestu!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wow! So many beautiful slippers, Daniella! They will be welcomed gifts, I'm sure :)

    Glad your toilet is working again and I enjoyed seeing photos of your lunch at the restaurant--everything looks so delicious!

    Enjoy your weekend!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danielko, papučky a vechtíky jsou milé dárky, určitě potěší víc jak leccos kupovaného. Koliba u vás vypadá úžasně už zvenku a bašta nemá chybu, dala bych si od všeho ŇAM ŇAM ! Tak koukám, že chlapci v tuto dobu co píšu, jsou asi už doma. Budeš mít hezké vzpomínky a můžete si zatím telefonovat.
    Přeju, ať vaše práce probíhá jak má. Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Teším sa, že je krízový stav ukončený. 😊 Papučková kolekcia je úžasná, všetky nohy a nôžky v nich určite budú nadšené.☺ Koliba má ozaj lákavú ponuku. U nás je prekvapivo tiež koliba, dokonca v areáli Slnečných jazier a čašníci sú fešáci v krojoch (ale po ovciach ani chýru ani slychu).😊 Teraz už sa treba tešiť zase na návštevy ďalších detí, aj keď Maxík je určite top vnuk (má úžasnú starú mamu, genetika nepustí). Milý večer. 😉😊

    OdpovedaťOdstrániť