pondelok 14. augusta 2017

Nie je sen, ako Sen

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Nemala som taký sen, že raz navštívim Sen. Lepšie povedané restauráciu Sen. Existuje v Liptovskom Mikuláši od tohtoročnej jari. Vietnamská, ale omáčka na tanieri bola thajská. Zrejme pomiešané rôzne ázijske kuchyne. Musím povedať, že dobre pomiešané. Všetkým nám chutilo a to je to najdôležitejšie:



silný hovädzí vývar, ryžové rezance, kúsky mäsa, chrumkavá zelenina, cítila som aj zázvor, výborná
hovädzie mäso so zeleninou, to mal Miško
kačacie mäso v thajskej pikantnej omáčke, mal Maxík a manžel
kuracie mäso v thajskej pikantnej omáčke, pochutila som si ja :-)

Po výbornom obede si manžel s Miškom neodpustili zmrzlinu:



Dnes sme si urobili čaj vo dvojici. Maxík je môj výborný "parťák" do práce i do relaxu. Vždy si vieme nájsť tému, ktorá zaujme oboch. Pri čaji sme rozobrali zariaďovanie a upratovanie bytu :-)


šípkový




Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

7 komentárov:

  1. Danuško,nedělej tu chutě!!J8 jsem dnes v práci stihla za celý den 2 rohlíky a 2 sýry..ale neboj,doma jsem se "dojedla" svíčkovou od soboty...Pěkný večer!!Z.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dani ... tie jedlá vyzerajú fantasticky ... a ako veľa mäska naložili ... :)))
    Ja som ešte v ázijskej reštike nebola ... vlastne ... teraz už nechodíme do žiadnej reštaurácie len tak na obed či večeru ...
    Je dobre, že máš takého parťáka ... a že si dobre rozumiete ... určite ti bude veľmi chýbať, keď odíde domov ... papa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danka,
    tak to verím, že ste si pochutnali, jedlo vyzerá lákavo a dopriali vám aj veľké porcie :-)
    Tú zmrzku po obede by som si neodpustila ani ja :-)))
    Ja som si dnes dala opäť biely čaj a k tomu ešte aj pohár vody s tabletkou vápnika, horčíka a Céčka.
    Pá, prajem príjemné chvíle s parťákom.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Какое мясо аппетитное!!! Я бы присоединилась к вам в компанию:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danielko, pěkné porce vám naložili, jídlo vypadá moc lákavě. O polévce PHO BO jsem hodně četla, hned bych ji ochutnala.
    Máš prima parťáka ! Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj na Slovensko.Danielko,hezky jste si popapkali,děláš chutě!! Nedávno jsem byla pozvána na narozeniny a byli jsme v čínské restauraci.Dostala jsem na horké pánvičce kačku se zeleninou a taky jsem si pošmákla..:-D Když si vzpomenu,co nám nabízeli v restauracích kdysi dávno,tak raději nevzpomínat.Aspoň něco je pozitivního.Hezký den přeji
    Dáša

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Very nice post.really I apperciate your blog.Thanks for sharing.keep sharing more blogs.

    หนังฝรั่ง

    OdpovedaťOdstrániť