sobota 26. augusta 2017

Od Maxíka a Miška

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Zdá sa, že som už veľmi blízko polovice, dva zvončeky a dve guľky:


tejto guľke chýba ešte mašľa


Dnes sme obidvaja moc sklamaní. Bolo nám povedané, že do konca týždňa bude podlaha zabetónovaná, najpravdepodovnejšie vo štvrtok. Vtedy však telefonoval pán majster, že to bude v sobotu. Včera, v neskoré popoludnie zas telefonoval. V sobotu nemôže ísť nákladné auto s materiálom na cestu. Mali by sme si materiál zohnať tu. Manžel z toho dostal takmer infarkt. Kde za pár hodín dostane všetko potrebné? Nemožné!

Po našom dohovore majstrovi telefonoval manžel. Nech teda príde aj s materiálom v pondelok. Keď čakáme na to 6 týždňov, počkáme ešte dva dni. Pán majster, pán podnikateľ :-(((


Máme tu zas horúce dni. Dnes k tomu aj dusno. V podvečer hrmenie a trocha dažďa. Zdá sa, že teraz sa už poriadne rozpršalo. 


Deň podpriemerný, vylepšený fotkami od Maxíka z Toskánska, Taliansko:





















a od Miška z Rakúska, Hintertux, oblasť Zillertal, Tirolsko, včera večer:






Čaj som dnes vymenila za ovocie:


dve kivi, dve broskyne, jedna mandarínka a jedno jablko


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

3 komentáre:

  1. Danka,
    s majstrami je to tak, keď sa im to hodí, prídu, keď inde viac zaplatia, prídu neskôr...poznám to.
    Výšivka pekne pribúda, vyzerá to na obrus, alebo sa mýlim?
    Fotky z Toskánska sú krásne, ale aj z Tirolska, to je moja láska, vyše roka som tam žila :-) priamo v Söldene.
    Držím palce, aby majster v pondelok dorazil, pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danielko, Aďka to píše jak to je .. doufám, že už vše další půjdu v lepším rytmu .... Maxík ti poslal pěkné fotky... co jsem kdy viděla, tak si říkám jak Toskánsko musí být krásné ..od Miška ta hvězdná obloha je naprosto kouzelná... tak jsi mi inspirovala, zítra si dám ovocnou mísu .. já tomu ovoci moc nedám, když nepočítám banány, ty mi chutnají moc..
    Zatím papa J.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Niekedy sa veru zdá, že niektorí podnikatelia ako keby nepotrebovali zákazníkov, iní ich majú tak veľa že nestíhajú a stále môžu rozhodovať tak ako to im vyhovuje...my sa musíme obrniť trpezlivosťou ak niečo od nich chceme, je to asi všade rovnaké. Danka, tie zábery z Toskánska sú veľmi pekné, je tam prekrásne, musí to byť pre syna a vnúčika zážitok.

    OdpovedaťOdstrániť