pondelok 21. augusta 2017

Zas bagrujeme :-(

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Vyšívanie je po dlhšom čase opäť nachystané:


aj pánske číslo papúč hotové:


Aj v obchode som bola, ale pri chystaní bavlniek som zistila, že zajtra musím ísť ešte raz. Mám málo bielej, trocha som to nedomyslela a bavlnky pred nákupom neskontrolovala:-(

Minulý týždeň, pri bagrovaní, sa nám stala nehoda. Bagrista odbil kúsok z odpadovej rúry. Všetky múdre hlavy skonštatovali, že sa to bude dať ľahko opraviť. Majster vodár mohol prísť až dnes podvečer. Dovtedy mal manžel ešte asi pol metra rúry odkryť. 

V sobotu sa do toho pustil. Nuž, ale........, videl, že kameninová rúra nie je v najlepšom stave. Má veľa puklín, ktoré držia pokope len vďaka zemine okolo nej. Rozhodli sme sa, že ešte raz zavoláme bagristu a keď už aj tak máme dvor "rozbitý", nech sa rúra vymení za plastovú teraz. Možno o rok-dva by sme to aj tak museli robiť:







Na obed prišiel k nám Oňo (synovec) a s manželom všetko spravili. Majster vodár to už len prezrel a odklepol :-)




A teraz by manžel potreboval niekoľko párov pracovitých rúk, lebo sám to bude dávať do poriadku aj týždeň. Tie však nemá, musí sa s tým "popasovať" sám :-(

Zdá sa, že sa konečne pohneme aj s rekonštrukciou horného bytu. Ešte tento týždeň by nám mali prísť zabetónovať podlahy. Potom už môže murár začať so stenami a stropom :-)

Dnešný čaj je tretím z nových, od Miška. Kúpil si ho pre seba. Dal sa zlákať názvom - Matchakuss, v preklade asi bozk Matcha (druh čaju, práškový zelený, mám ho aj ja, kto nevie, uvidí zajtra). Neprečítal si zloženie, lebo by sa dozvedel, že japonského čaju Matcha je tam len 1,5%. Obsahuje 66% zeleného čaju, kakaové maslo, sušené plnotučné mlieko, hoblované mandle, kúsky ananásu a citrónu. Myslím si, že hlavne kakaové maslo mu v čaji nechutilo a tak sa čaj dostal ku mne :-)


neviem, z čoho sú tam vraj chlpaté okvetné lístky, asi tie červené :-(
 Matchu síce v ňom necítiť, ale je dobrý a voňavý :-)

Zajtra to bude už o mojich nákupoch :-)))

Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

6 komentárov:

  1. Milý večer, teta Danka. To je fajn, že aj výmenu rúry máte za sebou.:) Aspoň sa to nemusí neskôr opäť riešiť. A už isté pôjde všetko ako po masle, trebárs aj to kakaovom, čo je v čaji.:) To je zaujímavé, Čo všetko už v čaji človeka čaká.:) Ja som predtým len vedela, že čaj s jačím maslom pijú Tibeťania, Bhutánu a Nepálčania. Čajové lístky varia hodiny a na záver pridajú jačie maslo. Popíjajú ho celý deň a vynukujú hosťom.:) Pijú ho kvôli energii. Z jačieho masla v Tibete vraj aj veľké sochy na slávnosti vyrábajú (zväčša Budhu). :) Mňa však prekvapila pred cca rokom trendy novinka-káva s maslom. Prišlo mi to ako divná karikatúra toho tibetského čaju. Tak som ju neochutnala.:) Veselé vyšívanie. Ďalšie papuče sú fešandy.:) krásny týždeň želám. Pá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak Danielka, poviem Ti, riadny prevrat máte na dvore. Ale snáď to najhoršie je už za vami. Čaj pre mňa úplne neznáma záležitosť. Veľmi zaujímavé.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danielko, jsem zvědavá na další výšivku. Myslela jsem, že jsi byla určitě nakupovat v galanterii. Máte na dvoře rodeo, dobře jste udělali, že jste rouru vyměnili včas. Každopádne se vše hýbe dopředu. Škoda, že manžel nemá někoho k ruce, aby toho neměl tolik. Matchu ani směs jsem nikdy nepila. Nemám moc v oblibě namíchané čaje, kdyžtak málo. Ovšem bylinky ze zahrádky už piji jen ve směsi - víc mi tak chutnají, než samotné.
    Mávám do Jasenové. Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danka,
    hneď mi bolo jasné, o aký obchod sa jedná :-) A kam chodíš v Kubíne do galantérie?
    Som zvedavá, čo si si vybrala na vyšívanie. Ja mám rozvyšívaný obrázok a chýba mi trošku priadze, tak som zvedavá, kedy to dokončím :-)
    Báger na dvore, hotová katastrofa, ale už to máte za sebou a potom už len pekne dosadiť trávičku. Manžel sa "namaká", viem o čom hovorím, aj my sme si s manželom robili úplne sami predný aj zadný dvor a to manžel ešte rýľoval a preosieval hlinu do hĺbky vyše metra...držím palce.
    Papučky sú fešné, ja nosím papuče celý rok, niekto vôbec a Kubík len hrubšie ponožky.
    Pekný deň, pááá, myslím na Teba.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. It seems plumbing in your garden is completed. I am curious abuout your next project. It seems to be another Christmas stitching :))


    Paaaa

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danka moja, držím palce aby ste tie práce čo najskôr a úspešne dokončili....

    OdpovedaťOdstrániť