štvrtok 29. augusta 2019

Pho paličkami :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku! Máte postreh, naozaj vyšívam kohúta :-)





Miško zistil, že najlepšiu vietnamskú polievku Pho v našom okolí (pre niekoho blízkom, pre mňa dosť vzdialenom - vyše 40 km) varia v Martine. Išli sme :-)



Pho Bo je polievka hovädzia:

mal Maxík a moc mu chutila:-)


Pho Ga je polievka kuracia:

mala som ja a Miško, tiež obom moc chutila :-)

môj pokus o jedenie paličkami vychádzal len-len, aj to len  dovtedy, kým bola polievka hustá,
potom som prešla na našu klasiku - dojedla som lyžičkou :-)
Pár záberov z mesta Martin:





 







A namiesto čaju bola zmrzlina:



Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

6 komentárov:

  1. Dani, dobře jste si pochutnali. I procházka byla moc pěkná. Kohoutek už z výšivky pěkně vykoukl. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Danka,
    tak konečne sme doma...
    Kohútik sa pekne rysuje.
    Polievky mám rada aj ja, ale paličkami by som to asi tiež nedala :-)
    A Martin je pekné mesto, verím, že ste si to užili a bolo vám fajn.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mmmm- no tá martinská pho vyzerá fakt super.:) S paličkami stačí dať ešte párkrát polievku (alebo čokoľvek) a ten grif, ako ich používať, sa dostaví sám.:) U mňa v jazykovke teraz 2 Vietnamcov učíme slovenčinu úplne od začiatku. A je to veľmi smiešne - ak by tie prvé hodiny niekto pozoroval.:) Pobehujeme od predmetu k predmetu, ako malé deti a predbiehame sa, kto prvý povie, čo to je.:) A sú zrejme naši najusilovnejší študenti, učia sa veľmi rýchlo.:) Srdečne pozdravujem a teším sa, že už sl vyšíva. A zo všetkých výletov máte krásne fotky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Čau Dani. Čítam, že si bola v Mníchove. A vieš že aj ja? 17.augusta sa nám v Mníchove ženil starší syn Martin. Maj sa krásne. D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj Danka, opäť si sa mi postarala o pekné čítanie a krásne fotografie z tvojho výletu v cudzine, nechcelo sa mi ani veriť, že som toho tak veľa zanedbala...vitaj doma, teším sa že si opäť začala vyšívať, veľa zdravia a chuti ti želám...papa

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné fotečky! Moc zdravím a jsem myslí u Tebe. Stále. Nebo aspoň téměř stále.

    OdpovedaťOdstrániť