štvrtok 15. augusta 2019

V Anglickej záhrade

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Aj keď po tieto dni nevyšívam, aj na dnes som si niečo s krížikmi pripravila. V takomto stave som na začiatku marca nechala rozvyšívané tretie srdiečko:



Celé mesiace som do toho ihlou nepichla, výšivka mi pripomínala ešte dobré časy :-(
Ale, ..., vyšívam to pre dobrú kolegyňu a sľub je sľub, raz ho treba splniť. Obrázok som dokončila:



a tak mám srdiečka tri:



séria kvietkovo-motýliková 

Sú síce hotové, ale šiť sa z nich sa zatiaľ nebude, musia sa zaradiť do poradovníka na šitie a čakať a čakať:-)

Dnešný deň bol v Bavorsku sviatočný, obchody zatvorené, na cestách ráno ticho, zrejme všetci dlho spali :-)

A potom hor sa do prírody! Preto sme si my na dnes naplánovali mesto :-)

Počasie nám však neprialo. Dažďové prehánky nás dvakrát pohnali domov :-(




tieto lúky bývajú zaplnené oddychujúcimi a slniacimi sa ľuďmi rôzneho veku, dnes ich bolo málo :-)





príchod do Orangerie

Orangerie - galéria, momentálne má v nej výstavu svojej tvorby fotografka a súčasne Maxova učiteľka, Barbara Flatten,
výsledné fotografie dostáva kombináciou vlastnej maľby a fotografie a potom ich vkladaná do akrylu,
zaujímavé, ale fotiť som si nedovolila


pri čínskej väži


na čínskej väži bavorská dychová hudba :-)
ale pár skladieb sme si vypočuli aj my :-)








Zo záhrady nás vyhnal dážď, išli sme domov. Miško spravil výborný obed:



Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

6 komentárov:

  1. Tie srdiečka sú krásne! Budú z nich nádherné vankúšiky alebo vrecúška?
    Park je nádherný, pekné zábery. Pokochala som sa a to jedlo vyzerá tak žravo, dala by som si :-)))
    Krásny víkend a užívaj si!♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka, to je pozoruhodné místo, vždyť Anglická zahrada (Englischer Garten) je největším parkem v Mnichově o rozloze 375 ha. Patří k jedním z největších parků na světě. Je tam prý přes 100 mostů a lávek a délka procházek je 78 km, neuvěřitelné.... Dobře jste si vybrali, v den, kdy je tam svátek Nanebevzetí Panny Marie. Jednou jsem to zažila v Paříži v Notre-Dame a od té doby si to pamatuji. Jen pro vysvětlení:
    "Nanebevzetí Panny Marie je svátek římskokatolické a pravoslavné církve, který se slaví 15. srpna v převážně katolických farnostech. Tímto svátkem církev uctívá víru v přijetí těla i duše Panny Marie do nebeské slávy. Historie tohoto svátku sahá až do 6. století."
    Vše vypadá parádně a ty si užívej svůj pobyt. Jana :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danka,
    srdiečka sú milé, verím, že z nich bude niečo pekné :-)
    Prechádzka anglickou záhradou je pekná, páči sa mi tá rôznorodosť a dokonca aj živá hudba, určite to bol príjemne strávený čas.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danielko, moc zdravím a děkuji za nádherné fotečky. Vím, že je to těžké, ale život jde dál a Ty máš hodné a šikovné děti.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. I'm glad you finished the hearts, Daniela--all of your pieces are lovely. I'm hoping that you will be able to stitch more to heal your heart ♥

    OdpovedaťOdstrániť