utorok 24. mája 2016

Druhá strana mince

Aj dnes sa vrátim k výletu z nedele. Najskôr som si myslela, že z Oravskej priehrady urobím len dva príspevky. Ale keďže nie je všetko vždy len krásne a každá minca má dve strany, rozhodla som sa, že ukážem aj pár foto, ktoré svedčia o tej druhej strane nášho oravského mora.

Hneď na začiatku som sa čudovala, ako vyzerá parkovisko neďaleko prístavu. Pamätám si ho preplnené autami. Dnes zíva prázdnotou, je zarastené, neudržiavané........ 





Cestou z plného parkoviska sa každý zastavil pri stánkoch so suvenírmi, zmrzlinou, vineou a márkou. Na posledné dve môj manžel nedá dopustiť a vinea je Miškov nápoj :-)



Malé nákupné a reštauračné stredisko Kotva má svoje dobré roky dávno za sebou a už len straší:






Viem, že ešte nie je turistická sezóna, ale toto sa určite dovtedy nestihne dať do parády:-((((

Poobedia si užívam s mojimi chlapcami. Dnes sme boli v Zázrivej. Cestou naspäť sme sa zastavili v Lučivnej, ale pohnala nás blížiaca sa búrka:



 S Maxíkom sme urobili niečo sladké pod zub:




Po búrke sa ukázalo slniečko a Miško išiel ešte raz lietať s vrtuľníkom. Nebolo to však nadlho, išla ďalšia búrka:



Nech sa vám darí!
Daniela

8 komentárov:

  1. Hi Daniela, nice to see you enjoying time with your family. The sweet looks yummy:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. My love, you are right - enjoying your children!
      These are wonderful days for me!
      You too can enjoy the Anschita!
      Pááá

      Odstrániť
  2. Danielko, dvě stránky mince se najdou všude... tady v Plzni taky ... bouřky se tu honily, hlavně v pondělí a lilo a lilo - což je moc dobře ..
    na Hořovicku (poloviční cesta na Prahu) prý byly závěje krup, tady naštěstí ne... vy děláte něco sladkého pod zub a u nás se říká na zub ... hihihi ... hned bych si ten dort dala ....
    Jdu konečně sadit Hokaido, včera jsem zasela len - mám časový skluz.
    Krásně si užívej dny s dětmi ! ☼ ♥
    Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jarka a potom sa čudujeme, že nám ubúdajú turisti. Veď kto by sa chcel vrátiť na také zanedbané miesta.
      Včera to teda aj tu vyzeralo dosť zle, ale nakoniec to tadiaľto neprešlo, obišlo nás to. Z krúpou mám vždy strach, narobia veľa škody. Zasmiala som sa na tom o našich zuboch, pod či na, hlavne, že to chutí :-)))
      Jarka, ja mám semienka žltej cukiny a tiež sú ešte v sáčku, mala by som sa rozhýbať!
      Pááá

      Odstrániť
  3. Dabielko, navzdory bouřkovému počasí máte stále u vás krásně a je dobře, že si to užíváte všichni spolu i s tou sladkou tečkou. Jak krásné je také to vaše Slovensko! Přeji stále vše jen krásné!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Libuška, užívam si to, uvedomujem si každú chvíľku prežitú s deťmi, lebo zas prídu až v auguste. Ešte že je tá technika taká dobrá a zbližuje nás!
      Myslím, že celé Československo nemá chyby, iba tie, ktoré sme si zavinili sami!
      Pááá

      Odstrániť
  4. :) mne sa velmi paci ako mate v ruke vsetci tu svoju hracku. Tusim len Matko nic nedrzi :)))) Vyborni ste!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Miško a Jurko sú posadnutí fotením a fotoaparátmi, ja fotím len tak ako príde a Maťko fotí, ale len samé, podľa mňa, blbosti :-)))
      Na tej priehrade sme vyzerali ako keby sme prišli z Japonska :-)))
      Pááá

      Odstrániť