nedeľa 25. marca 2018

Jar :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Som lenivá. Vyšívam len veľmi málo a k šitiu sa neviem "dokopať". Zato slniečko si užívam :-)



Šitie som nakoniec teraz večer začala, zatiaľ len  niečim malým:








Ešte pred cieľom jarnej jednodňovej klasiky (cyklistika) som si urobila čaj:




A viete, kto vyhral?

slovenský cyklista Peter Sagan ovládol záverečný špurt
a vyhral nedeľňajší 80. ročník flámskej klasiky Gent – Wevelgem (250,3 km)
zdroj TU

Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

8 komentárov:

  1. Dani, lenivá vůbec nejsi. Malinký vyšívaný polštářek je moc pěkný. Stačíš vše vyfotit i doprovodit slovně. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež som v poslednej dobe ako mechom buchnutá ... Danka, asi ide na nás jarná únava ... alebo to robí to studené počasie ? Potrebujeme slnko a teplo ...
    Vankúšik je rozkošný ... pekne vytvára jarnú atmosféru na okne ...
    Prajem ti príjemný predveľkonočný týždeň ...pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danka,
    krásny vankúšik si ušila, má veselé farby.
    Veď občas treba aj spomaliť :-)
    Čajík v takej krásnej šálke musel chutiť výborne.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danielko, únavu cítíme asi všichni - předjarní - hihihi. Vankúšik je hezky jarně veselý. Čaj sis udělala do překrásného šálku. Sagana jsem neviděla, ale je to borec, tak ať se mu v sezóně daří.
    Měj se hezky - blíží se volno!
    Papa J.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. S tou lenivosťou je to nejako podobne aj u mňa. Ale myslím, že na takú malú lenivosť má občas právo každý :-).

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danielka opět krása, jarní, veselá, tiše závidím,ale dobrácky. Zhlédla jsem kusisko Pinterestu ,hledala jsem podobné předlohy jako vyšíváš a kde nic- tu nic. Nejsem ten správný hledač.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dobrý večer....moje dnešní inspirace...http://attic24.typepad.com/weblog/2018/03/adventures-in-cross-stitch.html....Hezký večer všem....

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Lovely finish on your Spring design, Daniela.

    OdpovedaťOdstrániť