streda 17. marca 2021

A rána sú tu ešte biele

Vitajte u mňa! Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Moje vyšívanie plače za ihlou, moc ju totiž nevidí. Tak sa mi zdá, že časom prejde môj blog prestavbou. Nebude o vyšívaní. Už teraz som nabehla na striedanie vyšívania a čítania. Nedá sa nič robiť, čas by aj bol, ale chuť sa vytráca :-(


Orava je Orava, netreba sa čudovať, sneží. Ani globálne otepľovanie jej nepomáha :-)

Z rannej prechádzky:












Včera som si zapiekla karfiol:

najskôr som karfiol obvarila v slanej vode, dala do pekáčika, posypala strúhankou, maslo,
mini mozzarella, dala zapiecť, potom ešte strúhaný syr a zas zapiecť


k tomu surová cvikla, poviem vám, dobrá mňamka :-)

Nakoniec dnešný dobrý a voňavý čaj:




Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času! Nech sa vám darí a zostaňte zdraví!

Daniela!



11 komentárov:

  1. Danka,
    pekná jarná výšivka sa ukazuje :-) hlavne, že Ťa to stále baví.
    Krásne je u vás, bielo, uži si to... my zas máme snežienky, fialky, medvedí cesnak... každý niečo.
    Ja práve popíjam zelený čaj s Q10.
    Páááá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Och Danielka, vy tam máte ešte stále sneh? Ja sa tu už teším na každý slnečný deň aj keď je zubaté to slniečko ale predsa...papa a posielam pozdrav Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne fotografie si urobila. Vy máte sneh, nám tu čochvíľa zakvitnú stromy :-) Oboje je krásne.
    Pekná výšivka to bude, jarná. Hádam stihneš do Veľkej noci :-) Nevadí blog bude o všeličom aj o vyšívaní. Ja si rada prečítam a pozriem fotografie.
    Zapekaný karfiol som robila minulý týždeň, ale bez mozarely len so strúhaným syrom a šľahačkou.
    M8š peknú šálku. Prajem príjemné dni♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ráda budu číst tvůj blog, ať tam budou třeba jen fotografie z krásné přírody, nebo Tvé "čajové dýchánky". M.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hello Daniela, how are you? I am back to blogging after a break and so good to see your post and teacups:) And yes, embroidery also ;)
    Enjoy what you like to do. I like doing multiple things and it is common that suddenly some other activity becomes a favorite thing to do :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dear friend Pretti! I'm very glad you contacted me after a long time. I hope you stay longer while blogging. I'm excited!
      paaa!

      Odstrániť
  6. Tak u nás dnes ráno také nasněžilo. A pořádně. A to je zítra první jarní den. Všechny kytičky jsou pod sněhem. Ten zapečený květák mě moc zaujal, protože květák zbožňuji. Musím vyzkoušet.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. U nás byl ráno mráz.Včera dost sněžilo,ale sníh nevydržel dlouho.Moc se mi líbí domky okolo kterých jsi prošla.
    Já bych hned přišla na obídek.Květák mám moc ráda(i když žlučníka pak moc zlobí).
    Já mám teď ve všem nějaký útlum.Čekám netrpělivě na opravdové jaro.Jen aby nebylo jen pár dní- a hned léto ☻
    Přeji krásný víkend ☺

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dobrý večer prajem. Ak môžete, prosím Vás, dajte mi vedieť, či ste študovali na UK v Blave fyziku - chémiu. Ďakujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. U nás také nasněžilo,panuje zde ještě víceméně paní zima.Take jsem dříve více tvořila, prstíky nechtějí poslouchat a tak spíše fotím, píši. Zapečený květák? My měli brokolicí.�� Fukčarinka

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Danielo, hezká jarní výšivka s ovečkou. A zapečený květák bych si dala taky, já dělám zapečenou brokolici s pohankou. Díky za tip. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovedaťOdstrániť