streda 31. marca 2021

Dobrý marketingový ťah Opavie

Vitajte u mňa! Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku! 

Dávnejšia bloger priateľka Yasna Sofiya sa ma pýta na Nurdan. Áno, Nurdan už dlho nepíše na blog, myslím, že ho má aj zablokovaný. Ale tvorbe sa venuje stále, dokonca už ako profesionálna dizajnérka. Jej návrhy uvidíte tu: Twin peak Primitive.  Pod rovnakým menom uverejňuje aj na instagrame a facebooku.

Veľká noc je už tu a moja výšivka "plače" za ihlou, nie a nie ju dokončiť :-(

Dnes mám na úvod čítanie:

keď dočítam, predstavím :-)

Kto by nemal rád obrázky Josefa Lady?! (nedá mi to, vyskloňujem po česky). Takého človeka asi ani nepoznám. A práve tohto faktu sa chytili marketingoví pracovníci Opavie. Čo tak starodávne sušienky, ktoré som vyjedala v detstve už ja, zabaliť do škatulky s čarovným až fascinujúcim obrázkom?  

Dobre to vymysleli. Aj ja, čo okolo takýchto regálov v obchode bez záujmu len prejdem, som sa zastavila s nadšenými očami a hneď som škatuľku chytila do rúk. Bože, tri druhy sušienok v troch rôznych obrázkoch :-)

No, nekúp to! Všetky tri! Veď čo, chuť sušienok sa snáď nezmenila a poviem vám, vtedy dávno boli veľmi dobré :-)





Až pri rozbaloľovaní sušianok s názvom Koka som si spomenula na učiteľa z vysokej školy. Bohužiaľ, neprišla som na jeho meno. Viem iba to, že bol fyzik, z akej katedry, to si tiež nespomínam. Ale spomenula som si, že vždy vyjedal tieto sušienky a škatuľky si ukladal v svojej pracovni. Keď sme k nemiu prišli, boli sme ich množstvom ohúrení :-)

a dobré sú aj teraz :-)

Dnes sme mali konečne krásny a teplý deň a ja som mohla otvoriť tohtoročnú "kopčekovú" sezónu:









Cez obed som sa snažila vyhrabličkovať trávnik na dvore. Nuž, nie som na takú prácu stavaná. Keď pozerám z okna, moju hodinovú drinu akosi nevidím. Čo už, na staré kolená sa zo mňa milovník zeme nestane :-)

Po práci si zaslúžim dobrý čaj, či ani nie? Nech, aj tak som si ho spravila:




Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času! Nech sa vám darí a zostaňte zdraví!

Daniela

7 komentárov:

  1. Vidíš, a já jsem tento obal sušenek ještě u nás neviděla prodávat.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na Vánoce byly vánoční obrázky a dokonce někde byl k dostání ke koupi více kusů sušenek i hrníček.
    Prošla jsem si s dovolením celý blog a uchvátili mě překrásné výšivky. Nádherné práce. Krásné velikonoční svátky.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danielko, pana Ladu miluju, mám moc ráda i jeho vánoční pohlednice. Když jsem viděla tyhle sušenky - vždycky v Penny - tak jsem je hned koupila pro starou paní sousedku, jsou její oblíbené. Však ony se budou hodit. My jsme esíčka měli moc rádi v dětství s bráchou. Teď je to na mě moc veliké balení. Sušenkám už tak neholduju. Ne, že bych neměla ráda sladké, to nehrozí. Tvoje fotky .. váš kraj... mě vždycky tak okouzlí!! Je fajn, že už můžeš vyrazit a kochat se. Myslím, že dobrý čajík si zasloužíme vždycky. Přeji krásné jarní dny. Páááá Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné fotky, Danielko. Zvláště ta s úvozem, horami v dáli a zapadajícím sluncem. S tím vyšíváním si nedělej hlavu, zase to přijde. Já mám taky v šití dobu temna....Hodně zdraví a opatruj se...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj, Danka, teď, co fakt vidím, jsem žasla, jak máš krásné ty fotografie. To myslím vážně. Loni jsme několikrát projížděli kolem Opavie, byla jsem i v jejich podnikové prodejně v Opavě. Obaly od sušenek jsou krásné, domů občas koupím esíčka a častěji koka sušenky, ty u nás jedou. Na Velikonoce vyzdobím byt i tvým vyšívaným zajíčkem na vankúšiku, který jsi mi kdysi poslala. Přeji Tobě i Tvým blízkým příjemné Velikonoce. ☺

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tiež mám rada všetky tri sušienky a nevedela som, že majú teraz Ladove obrázky. Musím kúpiť.
    Fotografie sú nádherné, pokochala som sa. Máte nádhernú prírodu okolo.
    Chuť na ihlu a krížiky možno časom príde. Teraz čítaj, ja tiež čítam a v poslednej dobe často Wikipédiu.
    Prajem krásne sviatky♥

    OdpovedaťOdstrániť