štvrtok 1. apríla 2021

Drevenička U Kľúčičky

Vitajte u mňa! Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Dnes žiadne vyšívanie, žiadne čítanie, nič nerobím :-(

Zelený štvrtok som chcela mať na zeleno so špenátovým prívarkom. Špenátový pretlak mám v mrazničke už dlhšie, rada som pripravená :-)

Ale pozor! Včera som si vypočula v správach, že ľudia majú zdravotné problémy po zjedení špenátu rôznych značiek, medzi nimi aj značky Vinica. Neodporúčajú ho jesť. A práve Vinica mi sedí v mrazničke, takže mám po špenáte. 

Zelenú si nájdem radšej v prírode. Bude to zelená pre oči, nie pre brucho :-)

Opäť krásny deň, slniečko, teplo, treba to využiť, lebo zajtra má už pršať. Sadla som do auta a odviezla som sa len kúsoček za mesto. Celé roky tam obdivujem jednu dreveničku. Zaujímavé je, že vždy, ak sa tam zastavím, drevenička je zatvorená. Keď sme tadiaľ len prechádzali, stávalo sa, že bola aj otvorená a na priedomí sedela zrejme pani Kľúčiková, majiteľka. Veľmi rada by som jej povedala, že sa mi u nej veľmi páči, že obdivujem jej jednoduchú výzdobu na dvore, čistotu a striedmosť.

Veď sa pozrite:










Prešla som toho viac, ale o tom až zajtra. Keď som prišla domov, nemala som chuť na teplý čaj. Z chladničky som si vytiahla kombuchu s mandarínkovou príchuťou (vlastná výroba):


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času! Nech sa vám darí a zostaňte zdraví!

Daniela



4 komentáre:

  1. Pekná chalúpočka a podarené meno "U Kľúčičky" - také slovenské. Dvorček nádherný, jarou to tam vonia. Krásne fotografie.
    Som zvedavá, čo dáš na blog dnes.
    Príjemný deň prajem♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka,
    peknú chalúpku si nám ukázala, škoda, že nebol nikto doma :-)
    My sme včera mali špenát od Igla, stál toľko, čo mäso :-) a boli špenátové lasagne a pridala som aj medvedí cesnak, mňam. Tiež som počula, že sťahujú špenát z predaja, ale len určitej značky...
    Prajem Ti pekné Veľkonočné sviatky!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danielko, paní to tam má opravdu tak jednoduché a tak krásné. Já jsem dnes jako už po několikáté popojela autem k Berounce ... jsou tam klidná a krásná místa. Stromy už mají jemný zelený nádech. Já když jsem přišla, tak jsem si ohřála zeleninovou polévku. Těším se na další fotky z procházky. Hezké dny přeji. Páááá Jarka

    OdpovedaťOdstrániť