piatok 2. apríla 2021

Išla som za snežienkami, našla som šafrán

Vitajte u mňa! Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Celý deň sedím doma, ale nesťažujem sa. Čítala som a dokonca som urobila aj pár krížikov pri prvom diele Grófa Monte Christo. Zdá sa, že naša TV zabudla, že ho dávala aj cez Vianoce. Alebo ráta s tým, že sa nám nemôže zunovať :-)

Vraciam sa teda k včerajšej prechádzke. Pôvodne som išla za snežienkami. Trocha neskoro, už odkvitajú. Ale keď som nenašla v plnej kráse snežienky, našla som fialové polia šafránu jarného. Nuž, na farbe nezáleží :-)









dva albini





vodákov pri tréningu by som pozorovala aj hodinu,
ale nebolo si kde sadnúť a zem je ešte studená


a pohľad na Choč si neodpustím :-)

Môj dnešný čaj:

čierny Assam

s troškou mlieka :-)


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času! Nech sa vám darí a zostaňte zdraví!

Daniela


9 komentárov:

  1. Danka,
    krásne kvietky si našla, šafrán a krokus sú synonymá, tak potom ich mám v záhrade aj ja :-) Rada šafrán používam do rizota...
    Danka, teším sa na výšivku, aj ja som dnes vyšívala.
    Prajem Ti pokojné a pohodové Veľkonočné sviatky!!!
    Páá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danko,objevila jsem Tvůj blog a tak jsem přišla na návštěvu...Krokusy jsou moc krásné. U nás jich jsou v zámeckém parku spousty, já doma nemám žádné. Ale chtěla bych to změnit. Prohlížela jsem si Tvoje výšivky, moc hezké. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dani, krásné jarní foto. Přeji Ti pěkné svátky. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne fotečky si urobila, príroda je nádherná a zvlášť na jar.
    Dúfam, že aj dnes urobíš pár krížikov pri nejakej repríze :-)
    Pekný deň♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danielko, u vás to kvete v takovém množství a ve volné přírodě... to je nádhera. Já mám na zahradě taky pár krokusů, většinou fialové, bílé a jen pár žlutých. Včera jsem na Berounce taky viděla kanoi, ale to byli obyčejní vodáci, ne sportovci. Měli ale na řece a vlastně i v okolí krásný klid. Dnes pojedu zas, musím popojet autem. Tam u řeky se projdu. Zatím pááááá Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj, Danka, posílám Ti velikonoční pozdrav. Žiješ v krásné přírodě, ale to už dávno víš. Hezky relaxuješ a stihneš pořídit i krásné fotky. Přeji příjemný zbytek Velikonoc! ☺

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zdrowych i spokojnych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Velikonoce jsem moc nebrala.Byla jsem zvyklá na celou rodinu v tyto dny.Už druhé byly smutné.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovedaťOdstrániť