utorok 6. apríla 2021

Zas za kvietkami :-)

Vitajte u mňa! Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Včera, v posledný veľkonočný deň, som bola opäť na prechádzke za kvietkami. V Dolnom Kubíne vysadili cibuľoviny na niekoľkých miestach. Rozkvitnuté si ich ja predsa nemôžem nechať újsť :-)

Zaparkovala som pred gymnáziom a hneď som našla prvý pás ešte nie v plnom rozkvete:


to najkrajšie ešte len bude, nesmiem zmeškať :-)

Hneď vedľa je mestský úrad a priestor pred ním je tiež krásne vyzdobený:








V meste bolo málo ľudí, o niečo viac ich bolo v mestských parčíkoch. Pravidlá sa dodržiavali a to je dobre, snáď nám nastanú lepšie časy a onedlho pôjdeme aj do školy :-)





V Parku Martina Kukučína som našla ďalšie kvietky:

krókusy sú aj mimo plôtika, tulipány ešte nekvitnú

A to najkrajšie nakoniec. Oči som si išla vyočiť :-)




nádhera!

Dnes mám síce ešte dovolenku, ale už som trocha aj pracovala. Teším sa, že dištančnému vzdelávaniu bude koniec, lebo je to náročné nielen pre žiakov, ale aj pre učiteľov. 

Dnes ráno to u nás vyzeralo opäť takto:


A akoby mi tej zimy bolo málo, dala som si dnes zmrzlinu:

vanilková 

A samozrejme nechýbal ani dobrý čaj:

jablko, orech, madle, korenie a zelený čaj


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času! Nech sa vám darí a zostaňte zdraví!

Daniela




10 komentárov:

  1. Óóóó... Danielko, ten poslední záhon je naprosto úžasný .. to se jim moc povedlo!! Je to opravdu pastva pro oči. Krásně se v Dolnom Kubíne o výzdobu města starají. Jsem zvědavá později na další záhony. Věřím, že se těšíš do školy, děti určitě taky. Snad se brzy dočkáte a my taky. U nás ráno bylo taky bílo, ne tolik.. a během dne pomalu a jistě sníh zmizel. Ale zima je zimatá. Na zmrzlinu bys mě tedy nenalákala.. to já tak v létě a málokdy. Ale ta čajová směs vypadá lákavě. Přemýšlím co si dám.. ale asi to bude malé kafíčko s mlékem. Děkuji za krásné fotky .. jsem ráda, že jsi tu na blogu častěji. Opatruj se, páááá Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásně barevný, rozkvetlý záhon. To je fakt pastva pro oči. U nás bylo dnešní počasí jako na houpačce. Déšť, vítr, sněhová vichřice a teď svítí sluníčko. Vybere si každý. Zdravím ☺☺☺

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dani, to byl výborný nápad fotit v DK, je vidět, že mít materiál a hlavně nápad a chuť a krásná výzdoba je na světě! Přece se vychovává i estetickým zážitkem, ne? Samozřejmě se mi líbí ten poslední, pestře rozkvetlý záhon, ale i to hnízdo je originální. U nás jsme se dnes také probudili do zimy, pořídila jsem sněhové fotky, jaké letos ještě nebyly. Jinak věřím, že distanční výuka je náročná, mě se to už sice netýká, ale jistě není nad přímý kontakt kantora se žákem. Ať se ti daří! ☺

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danka,
    urobila si krásnu fotodokumentáciu DK, už som tam dávno nebola :-)
    Aj moje tulipány ešte len začínajú kvitnúť...
    U nás dne bolo slniečko s vetrom a keď sme sa konečne vychystali s Kubkom von, nastalo husté sneženie s vetrom, domov sme prišli celý biely. Po zavretí vchodových dverí snežiť prestalo a odvtedy svieti slno, no proste počasie ako v apríli :-)))
    Mńam zmrka, my sme si včera dali prvú zmrzku vonku v stánku, keď sme sa vracali z prírody.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dani, opět pěkný výlet. Hezky jsi nafotila jarní kvítka. U nás aprílové počasí, chvilku sníh a chvilku sluníčko. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Je strašně fajn, když se někdo stará o naše okolí, aby bylo krásné, upravené a barevné.U nás dnes také sněžilo,ale naštěstí hned vše roztálo.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne, ten posledný záhon je nádherný! Teším sa na ďalšie fotky. Aj u nás trošku včera snežilo, jednoducho apríl :-)
    Krásny deň prajem

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nádherně probuzené jaro,bohužel hned zapadalo sněhem.Tady se taky hodně ochladilo,padal sníh.
    Přeji krásný den,Danielko ☺

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ty květinové pásy jsou nádherné. Nám v Prostějově kvetou podobně narcisky. Je to nádhera

    OdpovedaťOdstrániť