štvrtok 11. marca 2021

Na vyváženie :-)

Vitajte u mňa! Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Mám prečítané, spolu 840 strán. A už aj vrátené Vierke, manželovej sesternici. Teším sa na kubínsku knižnicu. Je už síce otvorená, ale knihy dávajú len cez okienko a to ma neláka. Keď knižnica, tak chcem množstvo kníh v policiach a ja medzi nimi. To si musím počkať :-(


romantika z anglického vidieka spred 200 rokov, jednoduché, oddychové, celkom pekné


Čítala som aj takto:



Klobáskové hody z minulého príspevku musím vyvážiť zeleninou, lebo tú mám tiež rada :-)


k zelenine aj trocha uvarenej cestoviny



a jedla som 3 dni :-)

Dnes som si bola dať pichnúť druhú vakcínu a o dva týždne by som mala mať pripravený imunitný systém na boj s korona vírusom. Som veľmi rada, že mi to s náhradníctvom vyšlo. Poďakovať musím Jurkovi, ktorý ma prihlásil. Ja som o takej možnosti ani netušila. Kde je chyba? Žeby v informovanosti? Či vo mne? A to sa ja radím medzi seniorov digitálne celkom zdatných :-)

Zaujímavé sú moje hyacinty. Vlani boli všetky krásne, bohaté na kvet a rovnako veľké. Teraz už síce rozkvitli všetky, ale dva sú maličké a všetky majú kvet dosť chudobný:

ale aj tak ma tešia :-)

Rozkvitol mi už aj biely, ale tiež nie je taký krásny ako vlani:



dúška tymiánová, kúpila som si dnes, vhodná je na výsadbu von, ale zatiaľ ostane dnu, lebo ...

lebo dnes padá sneh :-(


Do obývačky nám svieti slniečko len letné, ranné, východné. Preto mám vždy radosť, ak sa do nej dostanú odrazy slnečných lúčov aj v neskoršom popoludní. Mám rada obrazce svetla a tieňa:



Nakoniec môj čaj:

oolong




Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času! Nech sa vám darí a zostaňte zdraví!

Daniela

5 komentárov:

  1. Danielka pozdravujem a posielam slnečné dni, aby tam hore už nesnežilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekné fotky si urobila :-) Príjemný víkend želám♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danka,
    u vás sneh a u nás dnes 15C, ale s vetrom...
    Tie knihy ma zaujali, aj ja by som si ich rada prečítala, ale naša knižnica nefunguje už 4 roky :-( Musím sa poobzerať po inej.
    Mám rada hyacinty, sú krásne, aj ich vôňa :-)
    Nič nevyšívaš???
    Tak nech máš čoskoro po vakcíne imunitu... i keď neviem, či bude stopercentná.
    Pekný víkend, páá

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Uvařila jsi zajímavou polévku. Asi musela být moc dobrá, protože tam byly jen samé dobrůtky. Na očkování stále čekáme. Zdá se nám to už dlouhé. Dcera nám nechce dávat vnoučky, prý až budeme naočkovaní. Má strach.A tak ta samota moc tíží.......

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dobrý večer. Len jedna otázka. Študovali ste na UK v Blave?

    OdpovedaťOdstrániť