sobota 27. februára 2021

Teta Klobásková :-)

Vitajte u mňa! Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Vyšívanie mi ide pomaly:


Musím sa nad sebou zamyslieť. Zrejme som moc pažravá. Keď som v obchode, neobídem oddelenie s klobásami a salámami, syrmi a rybami. A bez kúpi neodídem. Moja chladnička nesmie byť ani na chvíľu bez klobásy a najradšej som, keď je tam takáto zásoba:





A toto všetko je pre jedného človeka. Nuž, musím to prehodnotiť, lebo v mojom veku to vôbec nie je zdravé. Navyše, takmer všetko zjem bez chleba a pečiva. Jednu žemlu alebo rožok si robievam do školy a to je všetko, čo z pečiva zjem. 

Počas dištančného vzdelávania v prvej vlne pandémie som nezjedla ani omrvinku. Počas druhej vlny si občas kúpim polkilogramový chlebík a mám ho na dva týždne. Minulý týždeň boli maturanti už v škole, tak som nabehla na jedno pečivo denne :-)

Nabudúce odfotím kúpu z iného oddelenia, kde si tiež viem prísť na svoje :-)

Vlani som mala nádherné hyacinty. Po odkvitnutí som ich dala na tmavé miesto v komore a pokúsila som sa o ich kvety aj teraz. I keď nie sú také bohaté ako vlani, dokonca nekvitnú naraz, aj tak mám z nich veľkú radosť:





Opäť som si urobila čaj z vlastnej bylinkovej zmesi:

ľubovník, list čiernej ríbezle a kvet fialky
(to je zaujímavé, že suché fialky po čase stratia fialovú farbu a sú biele)



Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času! Nech sa vám darí a zostaňte zdraví!

Daniela!



8 komentárov:

  1. Krásne vykvitli! Mám rada ich vôňu.
    A toľko klobásky :-), ale keď chutí - nedá sa odolať. Klobásku nemusím, občas kúsok si dám.
    Prajem krásnu nedeľu♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danielko, při pohledu na klobásky se mi sbíhají sliny. Ale už jsem si nějak odvykla a tím je hůř snáším. Ovšem sem tam kousek bych si dala. Milovala jsem je. S mým bráchou by jste si notovali.. v obchodě i při vaření a baštění. Hyacinty vždycky po odkvětu píchnu do země. Nedávno mi odkvetly tři bílé, tak půjdou taky ven, ještě se zeptám sousedky kdy přesně, ona je bývalá zahradnice, ta se vyzná. Na jaře budu očekávat květy těch co už tam jsou za minulé roky. Čajík máš v krásném stylovém hrníčku. Výšivka už má nožičky.. jen aby ti neutekla k beránkovi. Bude to určitě jarní krasavice. Opatruj se a stálé zdraví přeji. Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Přeji pohodové odpoledne a hned dodám,že i já jsem klobásková, ač bych neměla ☺
    Hyacint a vůbec květiny mám ráda, zvláště ty jarní v přírodě, v zahrádkách. Křížkovou výšivku jsem nezkoušela, zdála se mě těžká, nebo, že by to bylo tím počítáním při vyšívání?
    Máme stejné pozadí na blogu, knihy, ty mám moc ráda. ☺

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hyacinths are beautiful.Yummy sausages.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dani, to máš pěknou zásobu klobásek. Taky bych si dala. A obdivuji Tvoje krásné hyacinty.M.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danka,
    ja mám fialky už rok vysušené a stále sú fialové :-)
    Máš super zásobu klobások, to by ste si s Kubkom rozumeli...už len dokúpiť bryndzu a bude u teba bývať :-)))
    Hyacinty sú krásne, mám rada ich vôňu, ja nemám tento rok žiadne. Aj voňajú? Určite ťa tešia.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak to je nálož klobásek!Já si poslední dobu jen zobnu...
    Hyacinty jsou nádherné.Jeden rok jsem je koupila-ale jsem alergik,musela jsem je dát dceři.
    Přeji nádherný den ☺

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Prajem milý večer, ó áno, klobásky sú super, rovnako ako hyacinty a výšivka ovečky (tak sa mi zatiaľ javí). :) Asi som to už aj spomínala- moja dcérka si tak ako malinká zadefinovala jednu z mojich sestier ako tú, s ktorou vždy papá klobásku. :) Tak dobrú chuť a veľa chuti do vyšívania! :)

    OdpovedaťOdstrániť