sobota 20. februára 2021

Preukaz do klubu priateliek :-)

Vitajte u mňa! Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Môj nový krížikový začiatok je jasný - privoláva jar. Autorkou návrhu je priateľka z Turecka, skvelá dizajnérka Nurdan Kanber.


Prišla mi pošta. Nie tá dnes bežná elektronická, ale klasika, prišiel mi list z Česka:


Moja čitateľka Evka sa ma spýtala, či mi môže poslať niečo, čo majú všetky jej priateľky a chcela by, aby som to mala aj ja. Uf, to znamená veľmi veľa. Uvedomila som si, že sa Evka rozhodla zaradiť ma medzi svoje priateľky :-)

Kým som nepoznala obsah listu, obálka ma neprekvapila, ale potom ... Hneď na obálke vidieť jej obsah:


A toto je teda "preukaz do klubu priateliek Evky"



Je to precízna práca, pedantné vypracovanie do posledného detailu, nádhera, luxus! Evka, moc ti ďakujem za to, že si ma zaradila medzi svoje priateľky a poslala mi preukaz do prestížneho klubu priateliek Evky!

Bolo by to užasné, keby som sa raz stretla s niekym, kto je tiež držiteľom takéhoto klubového preukazu. A aby každý, kto príde ku mne, hneď videl ten môj, dostal takéto miesto:




Čaj som mala bylinkový - dobrá myseľ a nechtík lekársky, osladený medom z mojej včelnice:






a pizza podľa mňa :-)

Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času! Nech sa vám darí a zostaňte zdraví!

Daniela!


8 komentárov:

  1. Krásna vreckovka, tak nech sa Ti darí v Klube priateliek! Aj vrecúško je nádherné!
    Prajem peknú nedeľu

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka,
    gratulujem Ti ako nobej členke Klubu priateliek. Dečka je nádherná, krásna práca.
    Tipujem, že vyšívaš ovečku???Nechám sa prekvapiť :-)
    Pizza vyzerá dobre a čajík tiež, hlavne ten skvelý medík, ten od Teba si šanujem :-)
    Pekný víkend, pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danielko, už kolikrát jsem si vzpomněla na Nurdan... a teď je tu od ní taková jarní předloha .. určitě tvoje výšivka bude krásná. Danielko, jsi ve výborném klubu ... to je od paní Evky hezké, že tě přizvala.. moc se mi líbí motýlek na její výšivce.. Med mám asi v té samé skleničce. Vždycky odebírám z velké pětilitrové sklenice.. už tam moc není. Ale běžných menších sklenic mám ještě dostatek. Zrovna jsem po snídani a dopíjím bezinkový čaj. Spokojené dny ti přeji a mávám.. papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Che dolcezza da parte Evka. Esistono ancora in questo mondo così brutto, le anime gentili e delicate che donano e cercano l' amicizia. Buona giornata.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc zdravím z Prahy. Krásné výšivky, pro mne něco nepředstavitelného, jsem naprosto "negramotná" v ručních pracích. Ovšem, co mne opravdu moc oslovilo, je domácí bylinný čaj, wau, to je panečku něco. Mějte krásné dny a opatrujte se v této době. ☺

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danielko,děkuji ☺
    Přeji krásný den ☺

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Embroidery is adorable. Enjoyed reading your post.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. To je nádhera. I kapesníček i motiv na pytlíčku. Jsi nesmírně šikovná.

    OdpovedaťOdstrániť