utorok 12. septembra 2023

Alebo radšej niečo s alkoholom?

Vitajte u mňa! Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku! 

Aďka má pravdu, bude to tekvička a na nej čierne mačiatko:


Alkohol sa u nás takmer nepije, no po čaji, káve a vodnom kefíre vás dnes pozývam na zázvorový likér. Kúpil ho Miško pri potulkách na motorke po Alpách v tomto dome:


A nieže ho tam len predávajú, oni ho tam priamo aj vyrábajú.






spolu s Miškom a Maxíkom sme si dali podvečer po poháriku :-)



Trocha mi ešte zostalo, tak si teraz pri písaní popíjam :-)

Ešte kvietky:




a z večernej prechádzky:


Prečítala som ďalšiu výbornú knihu:


Zakončím to ako vždy, čajom a retro šálkou číslo 19. Nepatrí medzi najstaršie, má "len" okolo 30 rokov :-)




Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času.  Nech sa vám darí a zostaňte zdraví na tele i na duši!

Daniela




2 komentáre:

  1. Such a wonderful post, Daniela! Your cross stitch work is becoming beautiful.
    I don't drink much alcohol either but the ginger liqueur sounds very interesting. I also appreciate the beautiful bottle and your elegant glasses.
    Your autumnal hydrangea looks fabulous.
    Big hugs!

    OdpovedaťOdstrániť