sobota 16. septembra 2023

Jesenný motív pre milovníčku mačiek

Vitajte u mňa! Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku! 

Pre kamarátku som k meninám urobila malý darček s jesenným motívom, v ktorom nechýba mačiatko, lebo s ním mám zaručené, že darček sa bude páčiť :-)

Nuž, a pre moje potešenie som urobila, veď ako vždy, množstvo fotočiek:













Prečítala som:


krátke, ale veľmi zaujímavé

A keďže by som nemala čo cez víkend čítať, bola som dnes v knižnici. Bolo pekne a doma ma nik nečaká, tak som ostala v meste na prechádzke:









Minule som tu dala foto hortenzie bielo-ružovej farby. Takáto je dnes:



Na zimu som si urobila lečo:


Nakoniec čaj a retro šálka s číslom 20:





Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času.  Nech sa vám darí a zostaňte zdraví na tele i na duši!

Daniela


2 komentáre:

  1. Danka,
    výšivka je krásna, jesenná a určite vankúšik potešil.
    Aj ja som bola v knižnici tento týždeň aj s Kubkom.
    Hortenzia je nádherná, krásne mení farbu.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Πολύ όμορφο το μαξιλάρι, τυχερή η φίλη σου
    Ωραία η ορτανσία !!!

    OdpovedaťOdstrániť