sobota 4. novembra 2023

Z Kublova

Vitajte u mňa! Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku! 

Síce ešte nevyžehlená, ale už celkom pekná výšivka v modrom:


A tomuto sa ani uveriť nedá, to isté v červenom a dokonca aj páranie na rovnakom mieste :-)



Nuž a toto? To je neplánovaná piata etapa tekvičiek. Pôjdu do Nemecka a do USA. Túto jeseň som ich spolu urobila 32, to už naozaj stačí :-)



Po dlhom čase prinášam pár foto z prírody. Najskôr pohľady na Choč:





Vyšnokubínske skalky:



Jasenová z Kublova:




Dva pohľady do parku, prvý v nedeľu, druhý vo štvrtok:




Včera som bola s Miškom v ázijskej reštaurácii:




Jurko mi doniesol syry z Holandska a upiekol kváskový chlebík:


Hneď sme vyskúšali kozí s levanduľou:




na výzdobu treba žiletku, tú v dome nemám :-(
výzdobu urobil teda len nožničkami :-)




Jurka som mala doma od nedele do štvrtka. Miško prišiel v stredu a zostane ešte celý budúci týždeň. V dome mi rozvoniava každý deň kávička, dám si s nimi aj ja. A večer to je zas šálka čaju rovno pod nos, na môj vyšívací stolík :-)

Nakoniec môj čaj do retro šálky č. 26:





Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času.  Nech sa vám darí a zostaňte zdraví na tele i na duši!

Daniela

4 komentáre:

  1. So nice details, thanks for your sharing

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Πολύ όμορφο το κέντημα, οι φωτογραφίες και βέβαια τα τυριά !!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danuško,ahoj.ta výšivka je nádhernááá!!!A je dobře,že tam máš kluky...Fotečky z okolí krásnéé!!Z.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Posielam novembrové pozdravy rovno z koruny žltnúceho javora, ktorý mi vo vetre konárikmi a listami šumí a klope rovno na okno (v noci to je aj dosť strašidelné, ale na jeseň sa to hodí). Výšvky mi nostalgicky pripomenuli obrusy mojej prastarej mamy z Hrachova. Mali sme ich od nej s podobnými motívmi, len v čiernych krížikoch na bielom plátne. Vyzeralo to ako nejaký trend, lebo vyšívala ich len čiernou bavlnkou.
    Syry vyzerajú veľmi chutne, páči sa mi modro- fialový.🙂 Krásny čas s deťmi prajem. Je to určite super, keď sa na čas môžete cítiť ako kráľovná s rytiermi a šálky s čajíkom Vám vďaka nim ich galantnej starostlivosti pristávaju na stole. 🙂

    OdpovedaťOdstrániť