streda 25. októbra 2023

Tretí jesenný

Vitajte u mňa! Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku! 

Tretí jesenný motív mám vyšitý, včera aj ušitý a odfotený:

skreslená farba, nie je to červená, je to hnedá 









V minulom príspevku som sa vyjadrila, že na tento rok som so štrikovaním tekvičiek v cieli. 20 za sezónu by stačilo. No, čo platilo pred týždňom, neplatí dnes. Kolegyňa Majka ma požiadala o pár tekvičiek pre jej kamarátky. Videli u nej ešte z tých vlaňajších a moc sa im páčili. Samozrejme, že to mi neskutočne lichotí, ale aj robotu robí :-)

Možno pamätáte na môj problém s drevom minulú zimu. To Majka s manželom a synom mi drevo popílili. Takže jasné, štvrtá etapa tekvičková je u konca a zajtra ich odovzdám:




A aby ste vedeli, že som pracovitá ako včielka, začala som aj s novou výšivkou. Nuž, ale aj s páraním:


myslíte, že tie dierky po páraní bude vidieť?


veru nevidieť :-) to som ja dobre vedela, lebo páranie mi ide :-)))

Raz za tri dni si niečo uvarím, teraz mám šampiňónovú polievku. Trikrát v týždni idem na 2-3 hodiny do školy, podvečer sledujem anglický seriál Otec Brown, večer si pozriem nejaký film na stv1 (P, U, S), vo štvrtky mám čt1, a cez víkend čt2. Pri telke ruky pracujú, a ak ruky oddychujú, čítam :-)

Pre niekoho život nuda, pre mňa hranie sa. Hlavne, že zdravie ako tak slúži. Človej introvert sa nesťažuje ani na samotu, ani na ticho :-)

Dnes už retro šálka číslo 25. Opäť so štvorlístkami. Táto je však ozaj stará, staršia ako ja. Pochádza z výbavy mojej svokry. Podarilo sa mi jednu zachrániť:

čaj zelený s goji, ale goji nevidieť, tak aspoň cítiť



Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času.  Nech sa vám darí a zostaňte zdraví na tele i na duši!

Daniela



3 komentáre:

  1. Όλα πολύ ωραία !!!
    Πολλά χαιρετίσματα !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου και φανταστική η παρουσίαση τους,μέσα στην ομορφιά της φθινοπωρινής φύσης!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danka,
    tekvičky sú úžasné, ani sa nedivím, že je po nich taký dopyt :-))
    A čo pekného vyšívaš? Zatiaľ to neviem odhadnúť.
    Šálka je krásna, iste aj čaj z nej chutí inak.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť