pondelok 2. októbra 2023

Prvý z trojice jesenných

Vitajte u mňa! Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku! 

Šila som, prvý z trojice je na svete:











V stredu som sa za tmy vrátila z prechádzky a na schodoch som našla maliny. Ktože nevie čo s úrodou na konci septembra? Ktože na mňa myslí? A mnoho iných otázok sa mi hlavou preháňalo. Vyriešila som tú najdôležitejšiu: čo s malinami urobiť? Zjesť ich? Nie, takto večer chuť na ne nemám. Nechať ich v chladničke do rána? Nie, to chytia pleseň, škoda by ich bola. Spracujem ich! Veď aj málo džemu je stále džem :-)




Trocha mi ešte zostalo, teda zajtra si kúpim nejaké pečivo a osladím si život :-)


Jurko niekoľko týždňov strávil v Holandsku. Posielal mi krásne fotočky z rôznych miest. Podelím sa s vami s obchodíkom plným syrov Gouda v meste Gouda:



Tam to musí voňať! A moje oči by nevedeli, kde skôr pozerať :-)

Prečítala som ďalšie dve knihy od Paola Giordana:



V knižnici majú od neho ešte jednu (teda štvrtú). Určite si ju požičiam. Píše výborne, odporúčam!

Retro šálka číslo 22 a v nej lapacho pripravené nesprávne. Áno, občas vedome porušujem technologický postup. Ten správny postup nájdete TU. Dozviete sa tam aj niečo o jeho účinkoch.





Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času.  Nech sa vám darí a zostaňte zdraví na tele i na duši!

Daniela


2 komentáre:

  1. Krásna výšivka Danka na rôznych zaujímavých a fotogenických miestach :-)
    A tie syry, asi by som si nevedela vybrať, ale obchodík je krásny a iste aj voňavý.
    Na knihy sa pozriem, ďakujem za tip.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť