sobota 9. decembra 2023

V škole to žije

Vitajte u mňa! Ďakujem Aďke za komentár v predchádzajúcom príspevku!

Štvrtý, už posledný luskáčik:





Tým že učím len 7 hodín za týždeň, strácam užší kontakt s akciami v škole. Tento týždeň som mala šťastie,  so žiakmi som prežila tri krásne akcie.

Najskôr zavítal v škole Mikuláš so sprievodom - anjelom a dvoma čertami:



čertíci boli skvelí :-)

Keďže máme počtom žiakov menšie triedy a klasická stužková slávnosť je v dnešnej dobe náročná na financie, ale bez zelenej stužky nádeje by to bolo pre maturantov smutné, ba až beznádejné, riešime to odovzdávaním stužiek v triede. Nie je to to pravé orechové, ale aspoň sme si spolu s nádejnými maturantkami posedeli, podebatovali, zasmiali sa ... Aspoň jedna foto z akcie:


A v piatok sa súťažne predstavili kaderníčky a kozmetičky. Témou boli štyri ročné obdobia. Zaujímavé, že jar chýbala :-)

žiačky vyrobili jednoduchý plagát

najlepšie práce


Mne sa najviac páčila Snehová kráľovná a pani Jeseň:




Dievčatá sú úžasné, zručné, kreatívne, preto mi je medzi nimi dobre a som vďačná aj za tých 7 hodín v týždni medzi nimi :-)

A je tu čaj v retro šálke číslo 31:

lapacho pripravené neodborne, správnu prípravu uvidíte TU



Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času.  Nech sa vám darí a zostaňte zdraví na tele i na duši!

Daniela

3 komentáre:

  1. Φαίνεται ενδιαφέρον, αλλά μήπως να μας εξηγούσατε και λίγο τί είναι αυτή η εκδήλωση ;;;;;

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka,
    máš malú armádu luskáčikov, sú super. Čo z nich plánuješ?
    Mikulášku "bandu" ste mali veľmi milú, hlavne čertíkov. A kaderníčky šikovné, krásne vlasové kreácie vytvorili.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť