pondelok 25. decembra 2023

Vianočné pozdravenie

Vitajte u mňa! Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku! 

Prajem vám krásne a pokojné vianočné sviatky! 

Posielam pozdrav s našim kuchynským stolom:


 

Vyšila som zimný motív 1:


Teším sa so staršou výšivkou a so stromčekom, ktorý sme mali kedysi, ale deťom sa ho podarilo pokaziť. Po rokoch nám Jurko kúpil nový:


Cez týždeň pršalo, v piatok začalo snežiť, v sobotu to vyzeralo ako v Laponsku, ale včera sa zas oteplilo a rozpršalo. Človek by neveril, že 50 cm snehu zmizne ako gáfor:



Vianocami to však dýcha v parku i na dverách kostolíka (určite aj vo vnútri, ale tam som nebola):




Prečítala som:



Dnes, ako vždy, končím čajom a retro šálkami s poradovým číslom 33 a 34:





sú nádherné, stvorené na zimné popíjanie čaju z jasenovského chotára (dobrá myseľ)
 s človekom srdcu blízkym :-)

Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času.  Nech sa vám darí a zostaňte zdraví na tele i na duši!

Daniela


3 komentáre:

  1. Aj ja Vám želám krásne vianočné sviatky a do nového roku veľa zdravia a elánu.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka,
    aj Tebe prajem krásne vianočné sviatky, dúfam, že si si ich užila v spoločnosti detí.
    Výšivka je krásna a vianočný obrus nádherný.
    Šálky mi pripomínajú Ladove obrázky...
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné obrázky a moc hezké výšivky.

    OdpovedaťOdstrániť