pondelok 28. októbra 2024

Farby jesene

Vitajte u mňa! Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Moje štrikovanie je v polovici:


A áno, Aďka uhádla, bude to vankúš :-)

Máme babie leto. Zrána hmla, deň slnečný, veterný a hlavne farebný. Večer ochladenie a od nedele rýchlo tma (zmena času). Milujem to! A užívam si to!

V jasenovskom chotári:










V piatok som sa išla prejsť po meste, lepšie povedané: poza mesto (DK):







V sobotu som zlákala na prechádzku Lenku. Nad Istebným:





Aj dnes je krásne, takže pôjdem :-)

Urobila som si výstavu vankúšikov s jesennou tématikou:






Prečítala som:




Je to o blogerkách a influencerkách v Bratislave. Neviem, či som už taká stará a hlúpa, ale ak je toto náplňou života a spôsobom živobytia, ba až blahobytu, tak ľudstvo padá na dno a nezaslúži nič, len tretiu svetovú ... Je mi ľúto, že to píšem, pretože myslím, že sme jej blízko a mám z nej strach. Svet má kopu starostí a vyrába si nové, stále desivejšie a ničivejšie. Kde sú múdri, silní, spravodliví? Kto nás z tohto marazmu vyvedie?

Viem, nie som kompetentná na analýzu svetového mieru a jeho udržateľnosti, preto vám radšej ukážem retro šálku čislo 62. Kedysi patrila Jurkovi. V nej jazmínový čaj z krásnej štíhlej škatuľky, dostala som od Maťka:




Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času.  Nech sa vám darí a zostaňte zdraví na tele i na duši!

Daniela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára