sobota 19. októbra 2024

Sklabiňa

Vitajte u mňa! Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku! 

Už pred rokom som od kamarátky Maňušky dostala dve sady takýchto krásnych vlniek:


Aj keď som hneď vedela, čo z nich stvorím, dostala som sa k tomu až teraz:

a pokračujem :-)

Niekedy v lete som si kúpila jedno balenie jaterníc. Pre mňa je to síce veľa, ale zjedla som len polovicu, druhú som zamrazila. Aby jaternice netrčali v mrazničke pridlho a neznehodnotili sa ( pretože mi celkom chutili), vytiahla som ich a upiekla. Nič zvláštne, však? Až teraz som sa zahľadela na výrobcu, aby som vedela do budúcna, od koho si môžem opäť jaternice kúpiť. A pousmiala som sa, pretože v auguste sme s Miškom a Maxíkom absolvovali prehliadku hradu presne tam, kde moje jaternice vyrobili. 

A tak som sa vrátila v čase. Aj keď je teraz jeseň v plnej kráse, moje dnešné fotky budú z leta:















Sklabiňa sa nachádza pár kilometrov od Martina. My sme odbočili už v Sučanoch a urobili sme okruh do Martina. Hrad z cesty nevidno, treba si kúsok vyšlapať, ale stojí to zato. Naskytnú sa krásne výhľady, cestička vedie rozkvitnutou lúkou a neďaleko hradu sa pasie stádo roztomilých kôz:


Kebyže sme v lete neabsolvovali výlet na hrad Sklabiňa, pozrela by som výrobcu jaterníc a o pár dní na to zabudla. Teraz nezabudnem :-)

A tu je môj obed:



dobrú chuť!

Prečítala som:




Trocha náročnejšie čítanie, ale to mám rada, len mi to trvá o čosi dlhšie, ale nevadí, času ja mám ...

Nuž a že mám doma jeseň v plnom prúde, to vidieť vo verande a v chodbe:



Nakoniec 61. retro šálka a v nej čaj opäť zo zelenej čínskej senche (pozri minulý príspevok) ochutený zázvorom a citrónom:





Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času.  Nech sa vám darí a zostaňte zdraví na tele i na duši!

Daniela

1 komentár:

  1. Danka,
    krásne to máš doma nazdobené. A určite aj prírodu už máte krásne sfarbenú.
    Budem hádať, z vlny bude poťah na vankúš?
    Milujem krvavničky, veru si mi narobila chuť :-)
    A výlet parádny, máš na čo spomínať.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť