nedeľa 6. októbra 2024

Letná záhradka Alenky a Oňa

Vitajte u mňa! Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku! 

Kúsok novej výšivky:


Dnes tu mám pre vás návrat do mimoriadne teplého leta. Rozhodla som, že by bola veľká škoda nezverejniť krásne foto zo záhradky synovca môjho manžela Oňa a jeho manželky Alenky. Záhradka sa nachádza hneď na začiatku dediny a chodievam okolo nej na prechádzky s výhľadom na Vyšnokubínske skalky a tak som sa v lete párkrát pri nej zastavila a "popásla" si oči :-)

Na záhradku sme si išli s Maxíkom a Miškom zobrať hokkaido. Áno, mala som od majiteľov dovolenie ísť si odtrhnúť hocičo z úrody :-) 

Bola tam akurát aj Alenka a tak to neostalo len pri hokkaide. Pribudli kvietky, cvikla i mrkva, viac sme naozaj nepotrebovali, i keď by nám Alenka dala zo všetkého.

Potešte sa, a dnes asi aj zohrejte pri pohľade na letnú krásu vyprodukovanú prírodou a dvomi pármi pracovitých rúk:











No ale pochválim sa aj ja s úrodou :-) Uhorky pestujem asi 8 rokov, ale tohtoročná úroda ma v dobrom prekvapila. Na jar sa zdalo, že ich vysádzam posledný raz, lebo prijali sa až na tretie vysadenie (poďakovať sa môžem slizniakom), ale teraz to už tak nie je. Ešte to budem skúšať, snád sa mi bohatá úroda zopakuje :-)

Toto je môj posledný zber:


Včera som sedela vo volebnej komisii. Mali sme v obci doplňujúce voľby do obecného zastupiteľstva. O nič nešlo, jedna kandidátka a tak jej stačil jeden hlas a je z nej poslankyňa. No a tak to aj vyzeralo vo volebnej miestnosti. Voličov sme mali len 34, ale my sme si to museli vysedieť od rána 7:00 do večera 22:00. Našťastie sme boli skvelá partia a tak som sa super socializovala :-) Prerozprávali sme celé hodiny.

Prišli na pretras aj šáločky a vzťah k nim. Každá z nás povedala o svojich zvykoch, o svojich obľúbených šálkach, o vzťahu ku káve. Na počet šálok som to vyhrala, na pitie kávy prehrala :-)

Nielen dlhé rozhovory ma včera potešili. Deň mi rozžiarila aj pani Milotka. Keď sa vrátila z obedňajšej prestávky, neprišla naprázdno. Dostala som od nej šáločku :-)

Nuž a dnes bola kávička v nej:





Mám veľkú radosť. Ďakujem Milotke a prajem jej v živote veľa šťastia! Nedávno sa vydala za svoju životnú lásku a to už vo veku medzi 50-tkou a 60-tkou (neviem presne). Pritom život obidvom medzi tým pripravil všeličo, čím museli prejsť, aby sa znovu stretli. Krásny a romantický príbeh.

Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času.  Nech sa vám darí a zostaňte zdraví na tele i na duši!

Daniela



2 komentáre:

  1. So niceshots, thanks for your sharing

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ψυχική ηρεμία και γαλήνη μας προσφέρει απλόχερα η φύση! Που από που την κοιτάξεις σε κερδίζει με την χρωματική της παλέτα σε συνδυασμό με τις απόχρωσεις του πράσινου! Αναμένουμε την έκπληξη του όμορφου κεντήματος!

    OdpovedaťOdstrániť