štvrtok 22. júna 2017

Informačne :-)))

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Nevyšívam :-(
Prišla som domov neskoro. V škole je tento týždeň rušno. Dnes skončili záverečné skúšky, takže si vydýchneme :-)

Ihlu som vymenila za ihlice, to sa dá aj von v chládočku a za čvirikania vtáčat:





Po oddychu na lôžku som sa venovala "nasávaniu" informácií. Najskôr som si na to naplánovala  hodinu. Lenivosť z toho urobila tri :-)

A čo som sa dozvedela? Nuž, bez toho by som vedela žiť:

  • slovenskí športovci si užívajú voľno v luxuse, ukázali aj svoje sexi polovičky
  • Nadácia anjelské krídla prosí o pomoc pre Patrika a jeho rodinu
  • historik Snyder: História je pre fašistov vždy problémom
  • hovoríte sami so sebou? Nemusíte byť blázni, môže to byť veľmi užitočné
  • čerstvý ženáč V. V. opäť šokuje: Šetrí a počíta každé euro
  • britská vláda dala testovať izoláciu výškových budov v Británii
  • Madonna kašle na vekový rozdiel, má o 27 rokov mladšieho
  • ako odstrániť pesticídy z ovocia a zeleniny
  • Kim Čong-un si na fotkách necháva upravovať uši, aby ich mal menšie
  • Dag Daniš: Štraj v VW je užitočný
  • rokovanie odborárov s VW ukončili bez dohody, štraj pokračuje
  • prieskum: 9 strán v parlamente, SMK predbehla bugárovcov
  • protiruské sankcie zostávajú, rozhodla EÚ
  • Nesrovnal sa pustil do investora Hlavnej stanice: Traumatizuje Bratislavu
  • v talianskom mestečku žijú samí 100-roční ľudia, prezradili tajomstvo svojej dlhovekosti
  • kanadský sniper pokoril svetový rekord. Islamistu odstrelil z neuveriteľnej vzdialenosti
  • teplo sužuje celú Európu, v Taliansku hrozí najväčšia vlna horúčav za 15 posledných  rokov
  • Mosul: Symbol zrodu kalifátu je v troskách
  • OECD odporúča zastaviť dotácie na ťažbu hnedého uhlia
  • ako vyrobiť zázvorovú vodu na liečbu migrén, pálenie záhy a bolesti kĺbov či svalov


no, a ešte veľa rôznych receptov na varenie a pečenie, veľa "liekov" na kde-aké choroby, zaručene tie najlepšie rady do života, ............

Najkrajšie príspevky sú pre mňa tie, ktorými sa prezentujú šikovné "štrikovacie" ručičky z FB skupiny "Štrikujeme, pletieme". Veľa potešenia pre oči a dušu získavam zas zo skupín "Podporme remeslá na Slovensku", "Ručné práce - predaj a pomoc" a "Domov vytvorený s láskou".

Mám aj informáciu, ktorá ľudstvu predpovedá desivú budúcnosť. Patrí k tým pár, ktoré som aj otvorila. Názor Steva Hawkinga si vždy rada prečítam, aj keď v poslednom čase sú všetky veľmi negatívne. Bolo to publikované už v decembri minulého roka. Myslím, že aj vtedy som si to prečítala, ale dala by som to čítať celému ľudstvu každé ráno.

Zajtra sa radšej chytím ihly :-)))

Čaj som si vyniesla von. V podvečer sa od juhozápadu zamračilo a vyzeralo to na dážď. Zeleninu som nepoliala a dážď neprichádza. Ráno popolieva manžel :-)


roiboos s citrónom a zázvorom

 


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela



6 komentárov:

  1. Krásne vechtíky si urobila, obidva majú krásnu farbu.
    Snáď dnes už budeš mať pokojnejší deň a budeš mať chuť aj na vyšívanie...
    U nás práve prší,už bolo na čase, uvidíme, ako dlho bude...zato v noci sa cez nás prehnala smršť, všetko vonku som našla porozhadzované, kvety polámané, nasušenú lipu po celom dvore....
    Páá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka, tiež radšej tú ihlu doporučujem. :-)) Už nečítam tie "zaručené rady" levbo potom sama sebe nadávam :-)))) ... asi tak :-))) Stojí mi to za to? Nie :-))) tak nečítam už také. To isté sa týka receptov, tie beriem už iba z blogov, lebo sú fakt dobré.
    Ďalšie vechte do zbierky gratulujem ♥ Dnes si uži dažďa, ihlu aj ..ce Nádherný víkend ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lovely knits !! I like the colors:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danielko, máš krásnou paletu vechtíků... čajíček věřím, že chutnal .. poslední fotka je úžasná .. to víš, to dřevo ♥.
    U nás v noci byla silná bouřka, naštěstí bez následků, tak snad se zalilo i když deficit je i tak veliký. Já spala a o ničem jsem nevěděla.
    Je poledne a venku sluníčko a teplo.
    Užij si víkend v pohodě ☼. Papa

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Lovely knitting pats Daniela. How many you have knitted? :)

    Congrats on finishing another education year♥♥♥

    Paaa

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne vechtíky ... určite sa výborne štrikuje na čerstvom vzduchu, pri štebotaní vtákov a bzučaní včielok ... my sme teraz vonku celé dni ... dnu sa chodíme len najesť a vyspať ... o to menej som aj na internete ... Len sa neskoro večer trochu povenujem blogom ... :) A tie rôzne "vzdelávacie články" ako si ich aj ty ironicky nazvala, mi teraz vôbec nechýbajú ... vzdelávať sa budem až v zime ... :))))
    Dani ... včera ma prekvapila tvoja krásna úroda ... vidieť, že plodinám sa dobre darí ... :) aj rebarbora sa má k svetu ... :) som rada, že sa ujala ...
    Len ligurček by potreboval viac miesta ... niekde v kúte dvora, pekne sa rozrastie , Dobré je odrezávať kvetenstvo ... a keď mi zožltne celá rastlina, v júni, v júli, zrežem ju na 20 cm a ligurček znovu vyraší nové mladé lístky ...

    OdpovedaťOdstrániť